007CD Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 Om noen har ett LGA 775 hovedkort, så er jeg interresert, kan gjerne betale en slant også. Har en rig som har totalt hovedkort sammenbrudd, litt synd å måtte dumpe RAM og en fullverdig CPU, så lenge hovedkortet støtter 65nm Core 2 Duo så er det plenty, men om den tar Wolfdale E8600 så er det ideellt. Holder til i Levanger så har muligheten til å hente lokalt, eller avtale ett møtested. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Noen som har en sata til usb ledning, eller en (ødelagt 'altså at selve ledningen osv enda fungerer') 2.5 hdd case. Jeg har noen laptop hardisker jeg gjerne skulle brukt portabelt via USB. Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Er på utkikk etter billige DDR2 PC2-3200 400MHZ ECC RAM brikker, 2GB eller mer i størrelse. Betaler en slant hvis det trengs. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Hei Hei Jeg har lyst til å bygge en HTPC ut av en gammel forsterker/reciver.Dersom noen har en defekt liggende i skapet de kan avse hadde jeg blitt glad (jeg henter). Jeg bor i Sarpsborg, så helst ikke så langt unna. Endret 10. januar 2013 av chri-ot Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Vil veldig gjerne ha sorte CFx broer, kan betale 50,- inkl frakt Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Er det noen som har et Socket 775 hovedkort og en Intel Quad prossesor socket 775 ligende de ikke trenger? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Noen som har en eldre "komplett" PC (gjerne uten HDD og GPU), som de ikke bruker? Skulle helst ha vært Socket 775 eller nyere, men så lenge den har et PCIe spor, så er det greit Endret 26. januar 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 En 120 mm vifte, nærheten av lillehammer? Kan betale litt for den. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Tar gjerne i mot 2x2GB DDR2-PC6400, Om noen også har en Core 2 Duo Q9xxx (9650 er vel det jeg er mest interessert i) er jeg også litt interessert. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Er det noen som faktisk har skaffet noe maskinvare gjennom denne tråden? Trenger et mATX hovedkort med sokkel 775 eller 1155(helst 775). Noen som har et til overs? Kan selvsagt betale litt for det. Lenke til kommentar
Stefanus Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Er på utkikk etter defekt forsterker. Helst ikke receivere og lignende. I hovedsak er det kabinettet som er interessant, så en relativt enkel front er å foretrekke. Skal faktisk ikke bygge en pc inn i det, så komponentene på innsiden kan være også interessant. Som f.eks trafo, psu... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Er det noen som faktisk har skaffet noe maskinvare gjennom denne tråden? Trenger et mATX hovedkort med sokkel 775 eller 1155(helst 775). Noen som har et til overs? Kan selvsagt betale litt for det. Vet det egentlig ikke er lov å gå off topic her, men det er en del som har fått tak i ting herifra Jeg vil ha tak i en sort CFX bridge Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Merk, ingen av delene trenger og fungere, skal bare ha de til mål, sålenge de er intakte med tanke på støresle osv, så vil jeg ha de En 120 mm vifte Et ATX hovedkort Et skjermkort, samme hvilken fatning så lenge det I/O porten er som den pleier En 2,5 tommer disk, trenger ikke funke Og, et front I/O panel, hadde vært fint om dette funket Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Trenger et kabinett. Samme hvordan det ser ut eller hva som funker/ikke funker så lenge det er relativt helt og pent. Skal brukes til å holde komponenter mens jeg oppgraderer mitt G5-kabinett(se til høyre i signatur). Massiv internet-creds vanker her! Lenke til kommentar
exonum Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Core 2 Duo / Core 2 Extreme Holder på med fattigmannsoppgradering av en maskin fra 2007, og har pr. dags dato en E6400. Betaler frakt, og gir utstyr videre når den tid kommer. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) EDIT: Har alt jeg trenger forløpig NB! har fått PC! se lenger ned for mer info, er bare å hoppe over til neste røde tekst. Hei, mulig denne posten blir litt kravstor men gjør et forsøk jeg er på utkikk etter en PC jeg kan bruke som en slags server i hovedsak. Skal først og fremst brukes som en filserver i hjemmet, men jeg kommer nok til å gjøre en del programering rettet mot automatisering i hjemmet. Er ikke flink med spesifikasjoner, så blir mer et minimumskrav for hva som akkurat vil duge for min del. ønskede spesifikasjoner: Stasjonær (helst god luftgjennomstrømning) 4GB ram 4 eller 2kjerneprosessor, maks 5 år gammel. maks 5 år gammelt skjermkort og hovedkort. 500GB sata harddisk Har fått PC, men mangler RAM og Harddisk, så dersom noen har det liggende si ifra , er ddr2 ram. Mangler også skjerm og strømkabler, en vga og en dvi. Jeg befinner meg i Tromsø og kan hente overalt. Håper noen har noe de kan avse til en fattig student Endret 26. april 2013 av morgan_kane Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Ønsker et HTPC kabinett, evt en litt "pen" forsterker eller annet stueapparat som ikke er stygt å se på og som støtter ATX (305 mm × 244 mm) eller som kan moddes for å passe. Det må være 13-16cm høyt Kan betale frakt og evt en slant eller tilby et bytte om noe har noe liggende Endret 6. mars 2013 av Audun0505 Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Har noen en hdd? Trenger en for å se om det er problemer med den jeg har Lenke til kommentar
exonum Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Noen som har en SO-DIMM 512MB/1GB DDR2-6400 liggende? Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg trenger printkortet til en Hitachi HDE721010SLA330 1TB disk (mulig andre Hitachi kort kan virke også. Kunne også trengt en Socket 775 CPU, bedre enn E6300 (1,86GHz dual core) og et par brikker med 2GB DDR-2 RAM til en server. Tar også i mot defekte bærbare, enten det er knust skjerm eller andre morosaker. Jeg får liv i ca halvparten av PC-ene jeg får inn. Disse blir totalt slettet og reinstallert, for å bli solgt for delekostnader + 200,- til folk som trenger en grei PC, men ikke har penger eller behov for en ny PC. Hurum, Buskerud. Jeg betaler frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå