Hèxacôres Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Trenger switcher, nettverkskabler, små flatskjermer og strømkabler. Dette skal brukes til å bygge ett lite server rom. Betaler gjerne porto++. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Ønsker noen slike RAM brikker eller noen andre RAM brikker med en eller 2 GB pr stk som passer inn i en Hp Compaq 6820s Frakt kan betales. Jeg ønsker også ett batteri til Hp Compaq 6820s. Frakt kan jeg betale. Ta kontakt på PM Endret 2. november 2013 av BirgerCaC Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Er på jakt etter bærbare datamaskiner og mini pc`er. Også på jakt etter IBM Thinkpad pc`er. Samme hva slags datamaskiner det er så lenge de fungerer. Vil også ha delemaskiner Jeg jakter også etter alle slags RAM Kort da jeg samler på dette Nettverkskort og harddisker er også noe jeg er ute etter. Mye jeg er på jakt etter nå... Jeg ønsker også å få tak i en skjerm til pc Hvis noen har batterier til Hp Compaq Pcer så er dette også ønskelig. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Tar i mot defekte bærbare datamaskiner, omtrent uansett tilstand. Maskinene blir reparert eller brukt til å reparere andre maskiner, som igjen blir videresolgt for kostpris + 200 (typisk 5-600,-) i nærområdet. Alle harddisker blir totalt slettet, slik at de som kjøper maskinene ikke har mulighet til å gjenopprette noe. Tar også i mot mye annet datautstyr, også litt store partier. Men ikke CRT-skjermer (tykke skjermer). Holder til på Hurum i Buskerud, men henter rundt omkring. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg er skrotnisse, og tar imot det aller meste av data utstyr og kabler. Kan betale frakt hvis det er noe å beholde. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg trenger en dvd rom som passer i en dell poweredge 2850 server. Å låne den i ett par timer hadde vært nok. Fredrikstad. Kan gjerne betale. Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Ser etter et Radeon 4850 eller Nvidia gtx 460 260 eller tilsvarende/bedre. Skal brukes i gaming pc til noen som har for dårlig råd til å bruke særlig med penger på det. Aller helst hentes i trondheimsområdet. Endret 13. november 2013 av Jalladoode Lenke til kommentar
kjetillunde Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Noen som har ødelagte laptoper eller batterier? Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Ser etter slim Slot-in drev for bærbare stasjonære. Noe alla dette. Det må være SATA og helst ikke hyle som ei katt i blender'n. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Ser meg rundt etter nye prosjekter. Gamle hovedkort, prosessorer, disker, psu, ram og stort sett alt annet er av interesse. Det som eventuelt kommer inn vil brukes til servere. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Skal bygge maskin så alt av strømforsyning, kjølere, minne, cpu, gpu, kabinetter, hovedkort, dvd spillere, disker osv mottas. Jeg betaler frakt uten noen problemer, og hvis det er i østfold så kan jeg sikkert også hente, eller du kjøre mot bensinpenger pluss timelønn holdet jeg på å si ALT ønskes, alt vil jeg ha som kan brukes i en stasjonær så det er bare til å komme på TRENGER DET VIRKELIG! Endret 25. november 2013 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Er ute etter et GTX 670 grafikkort med referansekjøler. Betaler selvsagt frakt. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Er ute etter enten 4x780Ti eller 4x290X betaler selvsagt frakt! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Er ute etter et GTX 670 grafikkort med referansekjøler. Betaler selvsagt frakt. Hvor nedsnødd er du som tror noen gir bort slike ting? Er ute etter enten 4x780Ti eller 4x290X betaler selvsagt frakt! Oh the irony 1 Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hvor nedsnødd er du som tror noen gir bort slike ting? Nedsnødd? Står ingenting i tittelen om å FÅ ting. Regner med at folk er så oppegående at hvis det blir spurt etter noe som koster litt, så er det tenkt å bli betalt for. Har heller ikke tatt meg bryet å lese første post, ettersom tittelen burde forklare alt. Står det der at det bare er ting som GIS bort, så beklager jeg. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Dersom du ønsker å kjøpe noe, post i bruktmarkedet Første post: Denne tråden har blitt opprettet som en respons til ett ønske fra Jarmo og for å skille ut ønsker fra det som gis bort.Dette gjøres da for å ha en separat liste for ønsker og det som gis bort og vil gjøre søk lettere i fremtiden.Reglene må nok redigeres underveis, her håper jeg på å få en hjelpende hånd fra noen moderatorer etterhvert som tråden vokser seg til i størrelse, foreløpig åpner vi med lignende regler som i "Gis bort" tråden.* Ikke skriv i tråden at "Jeg har sendt PM", "Jeg har det" osv, kort og greit poster som ikke er ønsker.* Post deler dere ønsker og som dere kan ta imot mot frakt her* Rediger bort ønsker som er tilfredsstillt eller som ikke er relevant lenger.* Unngå småprat, dog er relevant rådgiving tillat(litt da)* Helst oppgi hvor du befinner deg slik at frakt kan beregnes.*Kom med realistiske ønsker, ikke forvent at noen gir bort en moderne CPU eller skjermkort. Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Dersom du ønsker å kjøpe noe, post i bruktmarkedet Første post: Denne tråden har blitt opprettet som en respons til ett ønske fra Jarmo og for å skille ut ønsker fra det som gis bort. Dette gjøres da for å ha en separat liste for ønsker og det som gis bort og vil gjøre søk lettere i fremtiden. Reglene må nok redigeres underveis, her håper jeg på å få en hjelpende hånd fra noen moderatorer etterhvert som tråden vokser seg til i størrelse, foreløpig åpner vi med lignende regler som i "Gis bort" tråden. * Ikke skriv i tråden at "Jeg har sendt PM", "Jeg har det" osv, kort og greit poster som ikke er ønsker. * Post deler dere ønsker og som dere kan ta imot mot frakt her * Rediger bort ønsker som er tilfredsstillt eller som ikke er relevant lenger. * Unngå småprat, dog er relevant rådgiving tillat(litt da) * Helst oppgi hvor du befinner deg slik at frakt kan beregnes. *Kom med realistiske ønsker, ikke forvent at noen gir bort en moderne CPU eller skjermkort. Javel, da må jeg bare beklage. Tråden poppet opp på fremsiden, og bare kastet meg på uten videre. Da får jeg heller henvende meg der. Ikke det at jeg ikke tar imot ett GTX670 gratis da. Lenke til kommentar
Vatvedt Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Jeg har en HP ProBook 5310m som mangler punktum/kolon-knappen sin. Noen som har en defekt laptop eller noe tilgjengelig som de kan ofre knappen fra? Evt kjenner noen som har? Får selvfølgelig kjøpt hele tastatur, men det er litt dyrt da kun en knapp mangler. Har bestilt en fra USA. Med US layout, men bedre enn ikke noe. Om noen plutselig skulle ha riktig tast på NO layout, si ifra. Endret 3. desember 2013 av Vatvedt Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Trenger gbit switcher. Fredrikstad Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Trenger fremdeles switcher. 100mbit er nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå