Kolvrick Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 Noen som har en AMD fx 8000 series cpu til en billig penge min 8310 var vist død skulle bygge en fortnite pc til 12 åringen men har vist kun Athlon ii x2 250 liggende. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Noen som har en gammel corsair h75/55, med den runde pumpen, som de har lyst til å kvitte seg med? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 Noen med noe gammelt ræl som har pci-e 3.0 de gir bort? m-atx og cpu kanskje, betaler en slant i porto elns. Lenke til kommentar
BagheeraBaloo Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Hei! Jeg er på jakt etter AM4 brakett til Corsair H100x AIO kjøler. Noen som har liggende? Betaler selvfølgelig frakt. Braketten helt til høgre og "vinge" feste helt nede til høgre. Kommer med følgende kjølere: Corsair H100i Corsair H115i Corsair H100x Corsair H60 (2018 model) Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 4. april 2022 Del Skrevet 4. april 2022 (endret) Hei Jeg trenger et front deksel til et Cooler Master CM690 kabinett - noen som har 1stk liggende ? betaler gjerne. Endret 26. april 2022 av GabrielV Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 (endret) Jeg driver og ordner en PC som sønnen på 7 skal ha stående hos moren sin (kjipt med Nintendo Switch der man må betale hver måned for å spille litt online med vennene sine i Minecraft). Jeg har diverse stående her, men trenger enten: 1. Hovedkort for AMD AM3+ FX processors/AMD AM3 Phenom™ II processor Jeg tror CPU og RAM fungerer som det skal, men HK for AMD'en er gåent så det holder (har også PSU og SSD). Men står CPU+kjøler på, og du kan gi det bort så IKKE ta den av. Også bør det helst følge med en Win-lisens (7, 8 eller 10). eller 2. DDR1 minne 4GBx2 (jeg vet det er sjelden at man brukte så store minnebrikker så lenge siden - men prøver likevel) eller Tar også gjerne imot grafikkort som er bedre enn Nvidia 8800 GTS hvis noen vil gi det bort. Betaler for det det koster å sende hvis jeg ikke kan hente det i Trondheimsområdet (og kommunene rundt). Ta kontakt på PM. Endret 26. september 2022 av Ratleto Ta kontakt på PM Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 29. desember 2022 Del Skrevet 29. desember 2022 Nevøen på 11 som trenger ny maskin. Har fra før en 2TB HDD, PSU, Kabinett, Z87Mpower og et GTX 1070. Trenger igrunn CPU/RAM, eller nyere CPU/HK/RAM til en rimelig penge. Send gjerne DM! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 16. januar 2023 Del Skrevet 16. januar 2023 Hovedkort, LGA1155 sokkel anyone? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. januar 2023 Del Skrevet 17. januar 2023 23 hours ago, mongojarle said: Hovedkort, LGA1155 sokkel anyone? Send PM. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. februar 2023 Del Skrevet 23. februar 2023 Noen som har en defekt Cooler Master PSU liggende? Trenger kabler til min Cooler Master V750. V750, V650 og V550 skal være kompatible med hverandre. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 30. mars 2023 Del Skrevet 30. mars 2023 Sønnen til en kollega har fått defekt pc og han spurte om jeg kunne feilsøke den. Mistenker hovedkort feil og lurer på om noen har ett AM4 socket hovedkort liggende å slenge med M2 socket og DDR4 støtte som de ønsker å kvitte seg med? Om det følger med CPU og RAM så er det bare bonus. Kortet som sitter i hans pc er per dags dato ett ASUS ROG STRIX B450-F GAMING og sitter en AMD Ryzen 7 2700x cpu i den, får ikke testet cpu i annen rigg pga intel socket i min stasjonære. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. mai 2023 Del Skrevet 30. mai 2023 Trenger en 1gb ddr3 minnebrikke «single rank memory» Ikke sånn lang type, men den korte som passer f.eks i laptop Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Trenger en 8/9xxx Intel CPU til debug av PCen til en kompis. 8086K og opp er interessant for kjøp siden de kan selges dersom det er hovedkortet som er gåent, evt en billig i3 om noen har til en billig penge Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 27. juni Del Skrevet 27. juni (endret) T̶r̶e̶n̶g̶e̶r̶ v̶a̶n̶n̶b̶l̶o̶k̶k̶ s̶o̶m̶ p̶a̶s̶s̶e̶r̶ t̶i̶l̶ A̶M̶5̶. E̶v̶e̶n̶t̶u̶e̶l̶t̶ b̶r̶a̶k̶e̶t̶t̶ o̶g̶ s̶k̶r̶u̶e̶r̶ t̶i̶l̶ E̶K̶ Q̶u̶a̶n̶t̶u̶m̶ V̶e̶l̶o̶c̶i̶t̶y̶ (̶f̶ør̶s̶t̶e̶ v̶e̶r̶s̶j̶o̶n̶)̶. H̶a̶d̶d̶e̶ v̶ær̶t̶ s̶u̶p̶e̶r̶t̶ h̶v̶i̶s̶ n̶o̶e̶n̶ h̶a̶r̶ l̶i̶g̶g̶e̶n̶d̶e̶ s̶o̶m̶ d̶e̶ i̶k̶k̶e̶ h̶a̶r̶ b̶e̶h̶o̶v̶ f̶o̶r̶ t̶i̶l̶ e̶n̶ O̶K̶ p̶r̶i̶s̶ 🙂 Endret 1. juli av 6u4rdi4n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå