jeanette roger Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 kongsgården Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Heisan, liker tåka som svever over traktoreggene, synes den "opplyste" kvisten oppe til venstre forstyrrer. Det er mulig maskinen min er treg, men jeg ser ikke forskjell på de 3 versjonene..? 1 Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg måtte vende tilbake til dette bildet - jeg liker veldig godt stemningen, fargene, lyset og det maleriske uttrykket. Morsomt med plasteggene utover markene - på en måte bryter de helt med det litt tidløse, eller nostalgiske, uttrykket - men så passer de liksom inn likevel..., kanskje fordi fargene er såpass friske at uttrykket tross alt hører hjemme i vår tid. Ellers er jeg enig med Trond i at den lyse kvisten virker forstyrrende. 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Nei jeg ser heller ikke forskjell på de 3 versjonene.Litt mye støy kanskje? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg