BadFurDay Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Den siste tiden har den ene harddisken min vært ekstremt treg når det gjelder lesehastigheten på den, samme med skrivehastigheten også i grunn. Disken er av typen Samsung SpinPoint F3 1TB, og er ikke mer enn 1,5 år gammel. Når jeg testet tidligere hvilke hastigheter den kan kopiere over til C: disken min så kopierte den med en hastighet på rundt 1,4MB/s. I motsetning til den andre harddisken min (den er samme type som den jeg har problemer med) som viste hastigheter på rundt 140MB/s. Problembarnet er rimelig fullt opp med filmer og serier, har ca 40GB ledig på den. Har også prøvd å kjøre check disk på den. Men det tok jo evigheter. Satte det på før jeg dro på påskeferie for over en uke siden, når jeg kom hjem nå var den ikke ferdig med mer enn 25%... Noen som har forslag til hjelp her? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Det høres ut som noe galt med disken. 1. Ta backup av alle filene. 2. Kjør diagnostic, som du finner på UBCD. Hvis den viser at noe er galt så kan du reklamere til selger. 1 Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Takker for det! Da skal jeg få sjekket opp i dette så snart jeg får tak i noe å ta backup med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå