Gå til innhold

17" LCD

Nénmacil

Anbefalte innlegg

Hei!

Det er nå på tide at jeg anskaffer meg en ny skjerm, ettersom at LCD skjermene har sunket i pris vil jeg gå til anskaffelse av en 17" LCD. Nå sitter jeg på en 17" EIZO FlexScan F55 som jeg har vært veldig fornøyd med. Jeg kommer til å kjøper skjermen via Norek, da jeg ikke vil bruke mer enn 3500,- for en slik skjerm, helst mindre.. Jeg har tatt en titt på EIZO FlexScan L565. Noen som har erfaringer med denne skjermen? Eller vil anbefale en annen skjerm?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Det er nå på tide at jeg anskaffer meg en ny skjerm, ettersom at LCD skjermene har sunket i pris vil jeg gå til anskaffelse av en 17" LCD. Nå sitter jeg på en 17" EIZO FlexScan F55 som jeg har vært veldig fornøyd med. Jeg kommer til å kjøper skjermen via Norek, da jeg ikke vil bruke mer enn 3500,- for en slik skjerm, helst mindre.. Jeg har tatt en titt på EIZO FlexScan L565. Noen som har erfaringer med denne skjermen? Eller vil anbefale en annen skjerm?

Den skjermen du nevner har 40ms responstid. Man kan jo ta seg en liten lur mens man venter :wink:

Det er 16ms som er inn nå for tiden vettu.

Gå får noe annet du!

Lenke til kommentar

Er ikke helt inne i dette med LCD skjermer, responstid og slikt, men det er fint at noen svarer og gir kommentar. Har ett litt dårlig forhold til ADi CRT skjermer, så vet ikke helt om jeg skal stole på LCD skjermene deres heller. Den LCD skjermen du linket til koster i overkant av 4000,- noe jeg ikke var interessert i, skal ha en skjerm til maks 3500,- Noen andre forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...