Astrid E. Saltveit Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Væren Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Hilde Cathrin Thorsen Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Godt bilde, med fine detaljer i pels og horn. Liker utsnittet og lyset. Skarpt så det holder! Lenke til kommentar
40D Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Kjempefint .. Fanget min oppmerksomhet! Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Flott vær som studerer dameutvalget med erfarent blikk...Fine detaljer på denne.... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Flott utsnitt og med en bakgrunn som toppet bildet;) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Godt bilde, med fine detaljer i pels og horn. Liker utsnittet og lyset. Skarpt så det holder! Kjempefint .. Fanget min oppmerksomhet! Flott vær som studerer dameutvalget med erfarent blikk...Fine detaljer på denne.... Flott utsnitt og med en bakgrunn som toppet bildet;) Takker så mye for alle de hyggelige kommentarene! Lenke til kommentar
40D Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Dette er et artig forum, hvor man kan treffe folk med felles intresser og både være med å bedømme, få tips og få bilder bedømt. Jeg er ny her men koser meg allerede. Er nokså fersk på foto også og lærer mye her på forumet. Vi sees! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg