Howard Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Sporty MP3-spillere fra Philips/Nike Philips og Nike lanserer nye MP3-spillere som skal være godt egnet for de som ønsker å høre på musikk mens de driver med sport og andre aktiviteter. Les saken her. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Pris ikke kjent? Var på Elkjøp her om dagen, de har samtlige modeller inne. De er litt dyrere enn konkurrentene (såvidt jeg husker). Lenke til kommentar
Pug Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg mener da at de spillerene som er avbildet, har vært inne på expert butikken her i over et år, eller halvt år?! I så fall må dette dreie seg om nye modeller, som er helt like? Lenke til kommentar
steamr Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jepp, disse modellene er temmelig gamle. De fantes på flyplassen i amsterdam for ca to år siden. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 ja, disse har jeg sett for lenge siden... så dem på ebay for rundt et år siden eller mer for under 1000kr... Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Ikke behagelig å ha en mp3-spiller i cd-størrelse hengende rundt armen når man jogger. Til sportslige aktiviteter passer små og lette flashminne-baserte mp3-spillere bedre Lenke til kommentar
Knut__ Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 noen som har linker eller priser?? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 noen som har linker eller priser?? Sjekk nærmeste expert butikk. Tror den cd baserte mp3 spilleren ligger på rundt 2000 kroner, og den andre cd baserte typen ligger på rundt 2500. Vet ikke forskjellen på de, ha bare sett de på ekspert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå