Rhphoto Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Bolla' kaninen min Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Hilde Cathrin Thorsen Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Synes egentlig du har et fint bilde av søte Bolla her. God skarphet på øynene, og dus og ryddig bakgrunn. Utsnittet her blir litt trangt, du burde nok i hvert fall fått med ørene helt opp. Skjønner at seler er til for noe, men ville om mulig ha fjernet den grå lenken. 1 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Kjempesøte Bolla, fine farger og klart blikk. Har kanin selv, de er som mest søte når de steller seg, sitter på to og vasker labbene sine, men det er vanskelig å fange for da er det jo gjerne bevegelse i bildet, men kanskje en spennendes utfordring da ! Lenke til kommentar
Rhphoto Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Synes egentlig du har et fint bilde av søte Bolla her. God skarphet på øynene, og dus og ryddig bakgrunn. Utsnittet her blir litt trangt, du burde nok i hvert fall fått med ørene helt opp. Skjønner at seler er til for noe, men ville om mulig ha fjernet den grå lenken. Takk Denne kaninen uten sele eller lenke hadde nokk aldri gått.. Er en utrolig rask dverghare, men kan prøve med en av mine andre kaniner ! Lenke til kommentar
se# Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Skjønner at det er en viss rissiko ved å ta av lenken, men tar du bildet fra andre siden syns den ikke. Jeg ville hatt litt mer luft på toppen slik at ørene ikke ble kuttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg