Gompedyret Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Så du måtte holde noen ganger i kjæresten din før du begynte å digge henne? :smile: Bra dere ble enige til slutt. Men designet, ja. Jeg har nå begynt å like den! Dvs. den grå er fortsatt minst lekker, mens den blå, derimot.....oooh. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 personelig synes jeg at t610 er den styggeste telefonen akkurat nå... til og med 7650 er penere.... at t610 er deilig å holde i er en annen ting men det som trekker ned ifølge meg er designet og skjermen; enten så ELSKER du det eller så HATER du de .... akkurat som noen liker brunnetter, andre blondiner, men alle (nesten da ) liker jenter.. (for jentene: alle liker gutter...) de fleste av oss her liker jo mobiler som er proppet full av funksjoner og er relativt små, men alikevel finnes det noen som liker en telefon fra et annet merke pga. design,funksjoner, fordi man er lamm (altså at man liker nokia), fornøyd med tidligere modell eller pris.... så drit i å bli så sure fordi at noen ikke liker det du liker peace Lenke til kommentar
bert Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hei igjen Ja, jeg måtte nok holde litt i dama mi, før jeg ble sammen med ho (kjente ho faktisk i 3 år før vi ble sammen) Jeg får T610 (Abyss blue) i morgen, ettersom den venter på meg på posten Så har jeg hvertfall rettet opp i en liten missforståelse :o Lenke til kommentar
bert Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Hei igjen Måtte bare skrive det Er nå en lykkelig eier av en SE T610 Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 hmmmm. Synes T610 ser helt DIGG ut jeg! ... kan sitte å kjærtegne den i mange timer..... Lenke til kommentar
NibbE Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Bare sier at det er en knall bra side på www.myT610.com. Der finenr du spill layout og alt du kan tenke deg, mend u må ha ir på pcen får å overføre det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå