smort1 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 On line! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Hilde Cathrin Thorsen Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Synes dette ble veldig bra. Fin dokumentasjon. Liker tonen og feelingen i rommet, og hvordan du balanserer det ved å ta med personen i bildet. Jeg er sikker på at møbelgruppen med orkideen passer ypperlig inn i miljøet, men litt usikker på om du burde hatt med mer av den, eller ikke i det hele tatt (men den står jo der den gjør). Synes nok at særlig denne blomsten tar en del av oppmerksomheten vekk i fra hovedmotivet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Synes dette ble veldig bra. Fin dokumentasjon. Liker tonen og feelingen i rommet, og hvordan du balanserer det ved å ta med personen i bildet. Jeg er sikker på at møbelgruppen med orkideen passer ypperlig inn i miljøet, men litt usikker på om du burde hatt med mer av den, eller ikke i det hele tatt (men den står jo der den gjør). Synes nok at særlig denne blomsten tar en del av oppmerksomheten vekk i fra hovedmotivet. Takker Hilde Cathrin! Har vel noe av de samme tankene som deg vedr. bildet. Syntes selv at sitteplassen og blomstene forstyrrer noe, men som du sier, de står jo der, og ikke turde jeg å prøve meg på "ommøblering" heller... Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Jepp bildene er helt "on line". Fint lys i lokalet, artig med mannen som akkurat her hengt opp bildene sine...? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Jepp bildene er helt "on line". Fint lys i lokalet, artig med mannen som akkurat her hengt opp bildene sine...? Takker Trond! Tror nok det var en fra arrangør-staben som holdt på med linjeføringen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg