Mr.M Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Knefallet er alt i gang. vel, du har bommet på å være fordomsfull og forutinntatt før... husker jeg.. 5 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 For det første var det en islamsk organisasjon som tok på seg skylda, det er jo ikke min feil at de tok på seg skylda for noe de ikke ahdde gjort, og for det andre er det jo synd at du ikke klarer å holde deg til tema. Vi diskuterer faktisk ikke 22. juli her, selv om det kanskje hadde passet deg veldig bra om vi gjorde det, for det er jo vanskelig for dere islamofile å forholde dere til de negative konsekvensene av deres elskede islamske innvandring. Jeg foreslår altså at du forsøker å holde deg til tema, og ikke benytter 22.juli som en beleilig avsporing. Det du forsøker å gjøre er å skape en avsporing, slik at vi får en skinn-debatt om avsporingen du har kastet inn, og slutter å diskutere det reelle temaet her, da du finner det ubehagelig. Dette er en teknikk de islamofile har perfeksjonert. http://youtu.be/brztRnww760 Jeg foreslår at du ser på videoen og kommer med en kommentar til denne, i stedet for å komme med avsporinger av debatten.Videoen fremlegger en rekke interessante fakta.Tror du virkelig at de tar bønnepauser mange ganger i timen, og tar pauser fra jobben i disse landene?Nei, det gjør de bare når de har kommet til vesten, og gjør dette for å få særfordeler. 3 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Det blir kun en stilltiende saktegående tilpasning av samfunnet overfor de muslimske kreftene. Vips så er det plutselig bønnepauser i arbeidstiden, hijab og niqab overalt, kjønnsdelt undervisning på skoler (det har vi allerede flere steder i Oslo), bønnerom på alle offentlige bygg, halalslakting, egne muslimtoaletter, etc etc etc. Om det er muslimsk flertall for dette så er vel det en naturlig konsekvens vel ?? Er dine fordommer viktigere enn flertallets ønske ? Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Etter en viss blond vestkantgutt sine handlinger i fjor sommer blir det ennå litt vanskelig å karakterisere muslimene som den store terrorfaren her til lands..... 3 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 http://vimeo.com/36087839 Lenke til kommentar
OAB1966 Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Jeg er langt mer redd for OAB1966 og hans likesinnede enn for den mest "ekstreme" muslim. Så du mener jeg er en ny ABB når jeg i det hele tatt er skeptisk og kritisk til islamister av Krekar og Bhattis kaliber? Denne påstanden kan du tørke deg bak med!! Lenke til kommentar
OAB1966 Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 (endret) vi skal holde et øye med pådriverne, altså de fanatiske islamistene som f.eks Bhatti og Krekar. sloss med nebb og klør om nødvendig og forsvare vår kultur om vi så må dø. LENGE LEVE NASJONEN VÅR !! Kanskje vi bør holde øye med deg også? For du er vel en av dem som kunne tenkt deg å sprenge AP og regjeringen i lufta hvis du var sikker på du kunne slippe unna uten å bli tatt, ikke sant? Eier eller leier jeg en gård langt oppi huttiheita? Nei !! Har jeg et hundreogørtensiders manifest? Nei !! Har jeg handlet inn noen tonn med ammoniumnitrat? Nei !! Eier jeg en stor skapbil? Nei !! Har jeg i det hele tatt våpen hjemme? Nei, knapt en fluesmekker bare !! Bare at jeg i det hele tatt er skeptisk og kritisk til fanatiske islamister av Krekar og Bhattis kaliber, så skal du stemple meg som en ny ABB. Nei, ta og tørk disse påstandene dine bak !! Etter 22 juli er det blitt forbudt, ja nærmest livsfarlig å være skeptisk og kritisk til islam, da blir man nærmest forfulgt, kjeppjaget, brent på bålet, anklaget for rasisme og det som enda verre er av bermen av et rødgrønt hylekor med sine brannfakler i hendene som roper: KORSFEST KORSFEST !! Endret 10. april 2012 av OAB1966 2 Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg er langt mer redd for OAB1966 og hans likesinnede enn for den mest "ekstreme" muslim. Så du mener jeg er en ny ABB når jeg i det hele tatt er skeptisk og kritisk til islamister av Krekar og Bhattis kaliber? Denne påstanden kan du tørke deg bak med!! Nei det er nettopp det motsatte. Jeg prøver å få deg til å innse at det å generalisere alle muslimer med noen svært få ekstreme terrorister er like dumt som å generalisere mennesker som Breivik og Timothy McVeigh med alle høyreekstreme kun fordi de deler noen like oppfatninger. Forstår du ikke hvor ille det er for den vanlige muslimen i gata å bli stemplet for all slags dritt mennesker gjør i ørkenen kun fordi han/hun har samme religion? Når du innser det vil du kanskje bli litt mer forsiktig med å generalisere det store flertallet for hva et lite mindretall finner på. 2 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg er langt mer redd for OAB1966 og hans likesinnede enn for den mest "ekstreme" muslim. Så du mener jeg er en ny ABB når jeg i det hele tatt er skeptisk og kritisk til islamister av Krekar og Bhattis kaliber? Denne påstanden kan du tørke deg bak med!! Står det det i posten min?? Det at du umiddelbart går rett i forsvarsposisjon og drar en slik slutning bare bekrefter frykten min for slike som deg. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Etter en viss blond vestkantgutt sine handlinger i fjor sommer blir det ennå litt vanskelig å karakterisere muslimene som den store terrorfaren her til lands..... Blir ikke det ca. like smart som om man etter krigen baserte trusselbildet sitt på at tyskere, Svensker og dansker trossalt har anngrepet oss før, så Russland er ingen stor trussel? En enkelthendelse fra en enkeltperson endrer ikke hele trusselbildet. 1 Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Etter en viss blond vestkantgutt sine handlinger i fjor sommer blir det ennå litt vanskelig å karakterisere muslimene som den store terrorfaren her til lands..... Blir ikke det ca. like smart som om man etter krigen baserte trusselbildet sitt på at tyskere, Svensker og dansker trossalt har anngrepet oss før, så Russland er ingen stor trussel? En enkelthendelse fra en enkeltperson endrer ikke hele trusselbildet. Mener nå det iallfall påvirker da det viste seg at det var oss etniske nordmenn som faktisk var i stand til å gjennomføre noe sånt... På samme måte som det er USA som har verdens største atomvåpenlager og at det kun er de som har vært så stein hakke idioter at de faktisk har brukt atomvåpen også. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Makan til generalisering av muslimene da. Kom deg ut av felleskjøpdressen og tar'æ en virkelighetssjekk. Makan til generalisering av bøndene da. Kom deg ut av felleskjøpdressen og tar'æ en virkelighetssjekk. Men, ganske tåpelig tråd, ja. Å sammenligne hva Lenin gjorde med dagens Norge blir feil. Trådstarter later som at ingen i hele Russland unntatt de 30 000 ønsket forandring. Endret 11. april 2012 av Dux ducis Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Etter en viss blond vestkantgutt sine handlinger i fjor sommer blir det ennå litt vanskelig å karakterisere muslimene som den store terrorfaren her til lands..... Blir ikke det ca. like smart som om man etter krigen baserte trusselbildet sitt på at tyskere, Svensker og dansker trossalt har anngrepet oss før, så Russland er ingen stor trussel? En enkelthendelse fra en enkeltperson endrer ikke hele trusselbildet. Mener nå det iallfall påvirker da det viste seg at det var oss etniske nordmenn som faktisk var i stand til å gjennomføre noe sånt... På samme måte som det er USA som har verdens største atomvåpenlager og at det kun er de som har vært så stein hakke idioter at de faktisk har brukt atomvåpen også. Sikkert mange som er i stand til å gjøre noe slikt, men jeg vil tro at islamister er den største trusselgruppen i og med at det i hovedsak er folk fra denne gruppen som har dette som uttalt mål. Anngående USA ser jeg ikke helt forbindelsen men at det var idiotisk å bruke atomvåpen er vell en sannhet i Norge som fort blir mer tvilsom om man faktisk ser på alternativene. Men såklart, artig å snakke dritt om USA 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Sikkert mange som er i stand til å gjøre noe slikt, men jeg vil tro at islamister er den største trusselgruppen i og med at det i hovedsak er folk fra denne gruppen som har dette som uttalt mål. Vel, i norsk virkelighet er det rasister/høyreektreme (nå anti-muslimer) som "tradisjonelt" har stått for terror og ugjerninger med død/skade som følge. Det begynte så tidlig som 1985 14. juni 1985 bombeattentat mot Noor-moskeen på Frogner i Oslo, 2 muslimer skadet edit; følgende pesoner ble senere dømt for ugjerningen; "I juni 85 sprenger nazistene Nor Moske i Oslo i lufta. Flere i ledelsen i Nasjonalt Folkeparti ble dømt for sprengningen. Lederen for partiet, Jan Ødegård, fikk tre års fengsel. Dynamitten ble overlevert på Nasjonalt Folkeparti sitt sommertreff i Haugesundsområdet (Skjold) . Birger T. Mortensen, den gang 63 år, var vertskap og ble dømt for å skaffe dynamitten. Han fikk 6 mnd. fengsel, av disse 120 dager betinget. Han fikk også, i likhet med tre av de andre, inndratt håndvåpen han hadde innehatt ulovlig." Endret 11. april 2012 av Mr.M 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Vi diskuterer faktisk ikke 22. juli her, selv om det kanskje hadde passet deg veldig bra om vi gjorde det, for det er jo vanskelig for dere islamofile å forholde dere til de negative konsekvensene av deres elskede islamske innvandring. Så det er vår skyld at terrorhandlingene skjedde? Lenke til kommentar
RickyRon Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Vel, vel, TS.. Slå på tråden til Sly, be han ta med seg en MG, så skal du se at alt ordner seg. Endret 20. mai 2012 av RickyRon Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Det er jo 9 april hvert år? HÆHÆÆHÆH Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Hvor mange muslimske terroraksjoner har norge hatt? Hvor mange høyreektreme terroristaksjoner har norge hatt? Det vi må se etter er de jævla svenskene rett over grensa, ikke bare har vi dem med grensa, men vi slipper dem inn i landet uten å sjekke pass, hver dag møter jeg en svenske på gata, og altid lurer jeg på om de er svenske spioner, som er her for å gjøre klart landet til en invasjon over svinesund. Svergie har dobblet så mange Leopard 2 tanks som oss, mange ganger antall krigsfly, har 10 000 flere personel. Og som vi alle vet er svenker umoralske og tar de over landet vårt vil de drepe alle menn, og bruke kvinnene som sex slaver, STOPP SVERIGE FØR DET ER FOR SENT!! Sei det til barnebarna dine du, så skal vi sjå om du kosar deg like mykje Eg eg burde nøding nemne for deg at muslimene har prøvd seg på terroraksjonar i Noreg, samt at PST ser på muslimar som ein større terrortrussel enn såkalt høgreekstreme. Endret 28. mai 2012 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Sikkert mange som er i stand til å gjøre noe slikt, men jeg vil tro at islamister er den største trusselgruppen i og med at det i hovedsak er folk fra denne gruppen som har dette som uttalt mål. Vel, i norsk virkelighet er det rasister/høyreektreme (nå anti-muslimer) som "tradisjonelt" har stått for terror og ugjerninger med død/skade som følge. Det begynte så tidlig som 1985 14. juni 1985 bombeattentat mot Noor-moskeen på Frogner i Oslo, 2 muslimer skadet edit; følgende pesoner ble senere dømt for ugjerningen; "I juni 85 sprenger nazistene Nor Moske i Oslo i lufta. Flere i ledelsen i Nasjonalt Folkeparti ble dømt for sprengningen. Lederen for partiet, Jan Ødegård, fikk tre års fengsel. Dynamitten ble overlevert på Nasjonalt Folkeparti sitt sommertreff i Haugesundsområdet (Skjold) . Birger T. Mortensen, den gang 63 år, var vertskap og ble dømt for å skaffe dynamitten. Han fikk 6 mnd. fengsel, av disse 120 dager betinget. Han fikk også, i likhet med tre av de andre, inndratt håndvåpen han hadde innehatt ulovlig." Eg anbefalar deg å lese litt om venstreekstrem terrorisme i Europa, på wikipedia og sikkert norske leksikon kan du lese at Noreg var eit av få land der det ikkje danna seg venstrevridde organisasjonar som dreiv med terror. Grunnen til dette var kanskje at Noreg stort sett har vert styrt av venstresida etter 1930. Dette står på wikipedia, under terrorisme: Norge har opplevd lite terrorisme. Det var for eksempel ett av få land der voldelige, venstreekstreme grupperinger ikke slo rot på 1970-tallet med unntak av i små, ubetydelige miljøer som kan ha lekt med tanken om terroristiske virkemidler. Lars Gule ble eksempelvis arrestert i Libanon i 1977 for å ha vært med på å planlegge, sammen med DFLP, det som kunne ha blitt en terroraksjon i Israel. På tross av mange venstregruppers store aktivitet i solidaritetsarbeidet for mange frigjøringsgrupper som også benyttet terroristiske virkemidler, er det ikke rapportert om andre nordmenn som har vært involvert i slike aksjoner. Erling Folkvord har i sin bok om AKP(m-l)s historie avslørt at representanter for Røde Armé Fraksjon oppsøkte AKP med ønske om samarbeid, noe som imidlertid ble kontant avvist av AKP. Kilde: http://no.wikipedia.org/wiki/Terrorisme Det helst nynazistar som har stått bak terroraksjonar i Noreg, men denne grupperinga er historisk på venstresida. Grunnen til at denne grupperinga har så stort hat mot venstreorienterte er at dei var så harde i krigsoppgjerdet, f.eks som AP førte fram. Einaste grunnen til at nokon legetimt kan kalle nynazistar høgreorienterte er fordi den gamle måten å klassifisere politisk filosofi var diktaturforkjemperar på høgresida og demokratiforkjemperar på den andre, men fakta er at vi ikkje definerar parti på denne måten lenger. Ein riktig definisjon på ein nynazist i dag er ein autoritær venstreekstremist. Av den grunn er det riktig å sei at venstresiden har stått for dei aller fleste terroraksjonar i Noreg, utenom ein, begått 22. juli i fjord. Endret 28. mai 2012 av medlem-141789 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Er alltid gøy å se på muslim/jøde hatere sin desperate kamp mot fakta, bruker urhendelser med detaljer for og skape et vanvittig oppstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå