Osram Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Kan desverre bare konstatere at signaturen Osram ikke har en alminnelig og akseptabel omgangsform. Jeg vil ikke leve med den og kommer ikke til å besvare fler innlegg fra deg. Jeg har aldri nevnt IPadresse i noen av mine innlegg. Det er noe du finner på bare for å krangle. Jeg har forklart nøye hvordan jeg har fått greie på hvem som hadde sendt mailene til meg. Har du behov for å lese om det må du neste ta deg bryet å gå tilbake i tråden. I rest my case... Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Har selv brukt Norton og har fått virus uten at anti-virus programmet merket noe, og ja det var oppdatert. Har aldri hatt problemer med Norman, det har funnet og fjernet alle virus som har prøvd å infisere maskinen min. Intet virus har brutt seg gjennom siden den gang.. Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hei azone. Dette stemmer jo godt med mine erfaringer, og det er jo grunnen til at jeg prøvde helt uten. Bare for å se hvor sårbar jeg var. Det går - med visse restriksjoner. Nå har man allerede benyttet chansen til å spre frykt og neste versjon i rekken av SoBig - i beste maffiatradisjon ! Leve de plattføtte - for de skal jevne jorden ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå