smetho Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Sliter med at jeg ikke finner det trådløse nettverkskortet. Det kom ikke automatisk opp i Windows XP, og jeg får heller ikke innstalert driverne til det fra cd, eller de jeg har lastet ned fra siden deres. Får nesten inntrykk av at det trådløse nettverkskortet ikke er der, selv om det skal (er jo Centrino samt det stod spesifisert i beskrivelsen av maskinen). Er (som dere sikkert har skjønt) ikke noen wiz når det kommer til trådløst, men burde da funnet kortet. Har sjekket i BIOS også, men ikke funnet noe relevant der. Hjelp meg! Lenke til kommentar
Templar Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Rart... har du ingen ukjente maskinevare i enhetsbehandling? Også hvilken netverks enheter er innstallert? Simon Lenke til kommentar
smetho Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Har ingen ukjente der nei. [edit] Mener du under Other devices? Nettverksenheter innstallert: -Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC -1394 Net Adapter (Firewire om jeg har forstått riktig). Trodde sistnevnte var det trådløse tidligere, men fikk forklart det. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Det trådløse jeg skal ha heter Intel Calexico WLAN (Mini PCI card solution). Men får ikke dette til. Virker som det ikke er der...andre med samme maskin som har fått det til? Noen problemer? Kan de ha...glemt å sette det inn? Ikke lysten på å åpne den selv og se... Lenke til kommentar
Templar Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Det er noet galt da. Det komt opp som et "ukjent enhet" hos meg og jeg installerte fra CDen som kom med labtoppen. Ser ut som det rett og slett er ikke der. Har du tatt kontakt med selger? Simon Lenke til kommentar
smetho Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 ENDLIG! Jepp, fant det Other devices....kan umulig tro jeg har oversett den i hele dag....er det mulig den har kommet der i mine forsøk på å legge inn drivere og søke etter maskinvare? Hvis ikke bør jeg alvorlig sjekke synet! Skummelt! Takk for hjelpen! Nå funker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå