DontTouchMyPhone Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Hei! Jeg har fått et problem med LUI. Jeg har sletta interface-mappa, og tatt fram den interface-mappa jeg hadde før jeg prøvde LUI. Alt så bra ut, ElvUI så ut til å virke som den gjorde før. Men så viser det seg at LUI nok ligger usynlig "under" ElvUI, for der det før var LUI-knapper ligger det fremdeles knapper som forstyrrer for bruken av ElvUI. Eksempel: Jeg driver med Netherwing-questene på shamanen min. En av questene går ut på å sparke Peons med en støvel. Men støvel-symbolet ligger akkurat der hvor jeg hadde Ghost wolf når jeg spilte med LUI, og nå får jeg bare brukt Ghost wolf-abilitien; selv om symbolet jeg ser er støvelen fra Booterang-questen, og Ghost wolf-symbolet ikke er synlig. SUKK. Hva skal jeg gjøre for å bli kvitt LUI?? Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 du må slette Glues og buttons mappene i interface mappa. LUI bruker Bartender4 for knapper. mulig ElvUI bruker noe annet. prøv og disable bartender4 If all else fails: delete WTF mappa da reseter du alt av innstillinger. addonsene som følger med LUI: LUI Bartender4 ButtonFacade Grid Omen Recount Embedded oUF Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Takk for svar, da prøver jeg det. Edit: Det ser ut til å funke, det som står igjen er å bytte ut Recount med Skada e.l. Takk for hjelpen så langt! Endret 10. april 2012 av Omicron2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå