Emil C. Fredhammer Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Nordsjeteen i Tromsø. Beskrivelse: Var i en nydelig Påskesol i dag og fotograferte på Nordsjeteen i Tromsø Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Flott eksponert.Men tenker jo da her om du hadde flyttet deg en 20-30m mot høyre og dermed fått en bedre diogonal på gjerdet? Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Ja vurderte det litt da jeg stod å skulle ta bildet. Men tok likevel den avgjørelsen å legge gjerdet nede i venstre bildekant slik at det blir en diagonal innover i bildefalten. Men du har sikkert rett, jeg skulle sikkert flyttet meg litt mer mot høyre for å få en bedre diagnoal på gjerdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg