MegLonsern Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Hei Jeg holder på med et prosjekt, uvikling av et produkt. Min oppgave er at jeg skal få en smarttelefon til å styre noe via wifi (en slags trådløs styring via mobil) Noen som har greie på dette? Endret 9. april 2012 av alons Lenke til kommentar
MegLonsern Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Ingen som vet noe om det nei Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Er nok flere som vet noe, men de henger på programmeringsforumet. For å finne riktig underforum bør du definere dette "noe" nærmere. Om det er en htpc benyttes gjerne annen protokoll og programmeringsspråk for serveren du må lage, enn om det er et værvarsel f eks. Lenke til kommentar
MegLonsern Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Er nok flere som vet noe, men de henger på programmeringsforumet. For å finne riktig underforum bør du definere dette "noe" nærmere. Om det er en htpc benyttes gjerne annen protokoll og programmeringsspråk for serveren du må lage, enn om det er et værvarsel f eks. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Tråden har blitt flyttet til Standardtelefoner og generell mobildiskusjon. Har du et annet ønske kan du sende meg en privat melding (se under). Det er ikke nødvendig å opprette nye tråder. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå