PureDarkness Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Vi har tatt en liten prat med ansvarlige for lyd og lys på TG. Årets scenerigg Lenke til kommentar
Munty Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Superflott at det endelig kom en artikkel om dette! Har savnet dette veldig de tidligere årene. Artikkelen kunne vært noe mer utdypende med modellnavn og flere bilder, men bedre enn ingenting Takk! En utstyrsliste hadde vært helt topp. Endret 9. april 2012 av Munty Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Superflott at det endelig kom en artikkel om dette! Har savnet dette veldig de tidligere årene. Artikkelen kunne vært noe mer utdypende med modellnavn og flere bilder, men bedre enn ingenting Takk!En utstyrsliste hadde vært helt topp. Meget enig! Er selv lystekniker, og det er alltid interessant å se hva slags utstyr som blir brukt på større arrangementer! Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) For de som ønsker å se noen bilder fra dagene før innslippet, samt noen bilder fra arrangementet, så har jeg lagt ut noen bilder her: http://www.flickr.co...157629742284419 Der finnes også noen bilder fra innsiden av OB-bussen på utsiden av skipet som stod for videoproduksjonen. Endret 10. april 2012 av PTRN 1 Lenke til kommentar
SkydiveWings Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Lysbordet ser ut som en GrandMA 2 Light, muligens Full Size om det er ein skjerm til bak duden til venstre på første bilde... Ellers kunne eg tenkt meg litt meir info om utstyret ja, kva hoder som er brukt osv... Er det AVAB som leverte rigg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå