kjkl Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Etter å ha kjørt virusscan på pc med windows sequrity vil ikke pc- en boote. Stopper før windows bildet kommer opp. Virker som den ikke klarer lese harddisk. Er det noen måte jeg kan starte på, f.eks ved å boote med CD eller minnepinne? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Har du prøvd sikkerhetsmodus? Fant du virus etter du søkte med virusprogrammet? Er det Microsoft Security Essentials du har brukt? Lenke til kommentar
kjkl Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Kommer ikke så langt at jeg kan starte i sikker modus. Korrekt med MS seq. Essential. Lenke til kommentar
kjkl Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Fikk ikke sjekket status på virus. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Du kan boote med en USB. Jeg vet kun hvordan man gjør det med Linux. I så fall kan du enkelt ta backup av alt det viktige... Det kan også hende at MBR- filen er ødelagt. Jeg ville sjekket litt rundt på nettet om det er mulig å gjenopprette denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå