JR Ewing Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Carroll?! Jeg tror ikke mine egne øyne! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Det der unner jeg virkelig gutten. 2 Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Du vett dette har vært en kamp der alt kunne skje - og skjedde - når Carrol topper kransekaka med et mål i PL Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Skikkelig trist at Pool vinner denne. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Blackburn suger balle - håper de rykker ned. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Skandale av Blackburn, Hansley ødelegger alt. Måtte være et smash & grab når LFC vant en kamp. Hjemmelaget har seg selv å takke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Flott at LFC tok dette, gir håp for Wigan det! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Flott at LFC tok dette, gir håp for Wigan det! My thoughts exactly. Heier på Wigan i sine siste fem kamper. PL er ikke det samme uten et lag som legger seg ned i fosterstilling mot United og tar poeng mot absolutt alle andre storlag, pluss at de slår Liverpool. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 @lættis: Ja det er jo ingen som filmer på Man Utd. Eeeeeehehehehehehhee Young sin var ille, men jeg skjønner ikke hvordan det skal rettferdiggjøre Liverpool sine. Carroll mot Magpies, 2xSuarez i helga, Bellamy i kveld. 4 dives på 3 kamper. Nydelig. Hva faen? Sier du at jeg prøver å rettferdiggjøre det? Hodet ut av ræva, takk. Deilig og rettferdig seier i kveld . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Carroll's første med hode denne sesongen! 10 vs 11, der Blackburn får to straffer. Nice Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Herlig seier! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Fyyyyyyyyyy faen så deilig. Perfekt med Carroll-heading på overtid for smash&grab Realt orgasmebrøl fra min side når den gikk inn. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Skikkelig moro krigeseier. Tror jeg må laste ned kampen å ha til en gang jeg kjeder meg, dette var top notch underholdning. Men så mister jeg litt entusiasme når jeg ser på tabellen... Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Dette gjorde godt. Så mørkt ut en stund. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Fyyyyyyyyyy faen så deilig. Perfekt med Carroll-heading på overtid for smash&grab Realt orgasmebrøl fra min side når den gikk inn. Var digg ja. Trengte denne! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Henderson gjorde seg virkelig ikke bort på backen heller. Ble litt forundra når jeg så at Johnson ble tatt ut for Agger, hadde forventet at Johnson skulle over på høyre da, men Henderson hadde jo god kontroll på Olsson-gutta (Flanagan brukte 11 minutter på et gult kort - Henderson brukte over en time). Henderson god i dag, og jeg sliter med å finne bestemann i dag. Alle jobber som helter i dag, og selv om det ble mer spennende enn det måtte, så var det faktisk godt å se gutta i dag. Opptur etter nedturen vi har hatt i vår. Håper vi vinner litt flere kamper på slutten nå! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 This was mental! Henderson var langt bedre enn Flanagan på backen. Må være flaut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Skrtel kom i klammeri rett før målet kom, kan mulig bli noe i ettertid. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Så også det der... Spørs hvordan dommeren oppfattet det, om han oppfattet det. Ser også at det var en hårreisende offside som ikke ble blåst på den som gikk rett utafor stolpen til Brad Jones på 2-2. Fy faen så dårlig dømt. Hahaha, intervjuet med Brad Jones. "Every friday, in Middlesbrough, me and Yakubu went out and practised penalties". Kanskje ikke Yakubu skulle vært straffetaker? (ok, tok en og slapp inn en, men begge straffene var jo herlig dårlige) Og så deilig uke for ham. Pappa forrige onsdag, ligadebut i dag (og ikke en dårlig heller). Sånn sett merkelig at Liverpool sitter på 1 verdensklassekeeper og 2 som fint kunne tatt plassen i halvparten av de andre Premier League-lagene (deriblant dagens motstander). Endret 10. april 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå