Smågal Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Pfff, litt knuffing. Tviler sterkt på at det blir noe, var ikke noe stygt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Måltyven jo... Jepp Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Dette var deilig. Morsom og innholdsrik kamp med mye underholdning. Deilig at vi vinner til slutt, og i mine øyne er det helt fortjent. Bra innsats og intensitet i dag, og de fleste gutta gjorde en bra jobb (Flanno med en skikkelig stinker). Håper laget får en boost av dette og er klare til lørdag. Jeg gleder meg ihvertfall som faen til en kamp som virkelig teller igjen! YNWA Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Flott at LFC tok dette, gir håp for Wigan det! Ja, det er jo kos når vi spiller mot wigan neste kamp Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Pfff, litt knuffing. Tviler sterkt på at det blir noe, var ikke noe stygt. Ikke noe stygt nei, men burde imo blitt frispark. Han dytter Blackburn spilleren over ende, for å følge det opp videre før han gir seg. Noe som opphever offisde for Carroll. Jeg vet at han hadde 1 til spiller foran seg, men han ser jo at han andre fyren nesten er inne med strekken, så ingen vits å sette Carroll i offside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå