crazyhill_lars Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Hei Jeg sendte xbox 360'en min til reperasjon via expert. Den hadde "red ring of death" 3 ringer. Nå er det ca. 4 uker siden jeg sendte den inn er det noen som har noen erfaringer, som kanskje vet sånn ca. når den kommer tilbake igjen fra reperasjon? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Prøvde du ikke å fikse det selv først? Red Ring of Death er veldig lett å fikse Lenke til kommentar
crazyhill_lars Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Tar ikke sjansen på det nei:D Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 De fleste metodene er helt ufarlige da. Ingen fare for å ødelegge Xboxen. Eneste metoden som kan ødelegge den er hvis du må åpne den. Har du prøvd håndkle-trikset, har du tatt harddisken ut og inn...? Lenke til kommentar
crazyhill_lars Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Prøvde ikke det før jeg sendte den inn til reperasjon Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Skulle du gjort. Betaler du noe for reprasjonen? Lenke til kommentar
crazyhill_lars Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Nei:D Har garanti:D Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Da så. Men husk uansett å prøve de letteste triksene før du sender den inn hvis det skjer igjen. Endret 9. april 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Hvis du noen gang trenger å sende den inn igjen så bør du vite om at det alltid er mye raskere å sende den inn selv istedet for å gå via butikken. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Som StorPeder sier: aldri gå via butikken. De er bare et melomledd som treger ned prosessen, hvor mye mer tid det tar er avhengig av rutinene i den butikken. Prøv heller aldri å "fikse" noe selv som det er garanti på, det er større sjangse for at det får negative konsekvenser. Det tar vandligvis 16 dager når du sender inn direkte, men siden du leverte i butikk kan det fort ta over en måned hvis du er uheldig. du kan lese om hvordan du gjør det selv her: http://support.xbox.com/nb-NO/xbox-360/repair/repair-process Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg sendte inn min gamle for et par år siden. Tok vel to-tre uker som de skriver over her, og jeg sendte inn direkte. Fikk returboks + fraktskjema levert på døra av UPS, som så henta den dagen etter. Så gikk det en liten stund før "den kom tilbake" (fikk ny). Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Om varen ikke er ferdig reparert snart kan du kreve heving av kjøpet og få pengene tilbake. Rimelig tid for avhjelp(reparasjon i dette tilfellet) er fire til fem uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå