Gå til innhold

Spille fotball utenlands?

Anbefalte innlegg

jeg har spilt fotball i Norge i 10 år nå og har veldig lyst å forsette med fotball, har spilt på andre laget til laget hvor jeg spiller på en stund nå da jeg følte jeg fikk liten tid til det og jeg følte det ble kanskje litt for seriøst for meg. Men nå har jeg innsett at jeg vil være ganske seriøs med fotballen og jeg vil gjerne ta det neste steget ved å begynne å spille fotball i England eller noe slikt. Jeg lurer på om hvordan jeg kan finne slike tilbud og hvordan jeg kan finne ett passe godt lag som jeg kan begynne å trene med, og hva ligger prisen på om jeg skal gjøre noe slikt. Er det mulig at jeg kan finne meg ett lite sted å bo i England som ikke er så dyrt og samtidig spille fotball. Samtidig vil jeg jo gjerne ha en jobb utenom også, slik at jeg har litt inntekt. Noe jeg vil her hjemme er å fullføre utdanningen min, men jeg føler at det blir så mye skole og for lite fotball her og jeg lurer på om jeg kan gjøre noe med det. Er det dyrt om jeg skal ta utdanningen min i England også? Håper på noen positive og gode svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...