Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få utenlandsk kjæreste?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er en ensom 36 år gammel mann, som nå vurderer å få utenlansk dame.

Men hva er fremgangsmåten?

Hvordan/hvor gjør du dette?

Alternativer fins der ute?

Er det noen her som har litt informasjon rundt dette emnet? Setter pris på tilbakmeldinger. Anonym poster: 03abdeb91dd54655348e885e64f26979

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er årsaken til at du ikke har dame per dags dato?

Jeg mener at det er litt viktig å gå i seg selv før man kaster seg ut i et eventyr og plukker opp "drømmedama" på nettet , de fleste som jeg kjenner som har gått den veien har ikke blitt spesielt mer lykkelig når det viser

seg at hun har stukket av akkurat som de norske damene.

Når det gjelder topic så er det to muligheter : Via bekjente eller via dedikerte dating tjenester

Lenke til kommentar

Hva er årsaken til at du ikke har dame per dags dato?

Jeg mener at det er litt viktig å gå i seg selv før man kaster seg ut i et eventyr og plukker opp "drømmedama" på nettet , de fleste som jeg kjenner som har gått den veien har ikke blitt spesielt mer lykkelig når det viser

seg at hun har stukket av akkurat som de norske damene.

Når det gjelder topic så er det to muligheter : Via bekjente eller via dedikerte dating tjenester

Årsaken er at jeg har dårlig erfaring med damer så langt. Har hatt mange forhold, og 90% av de ender opp at dama er utro.

Har hatt 4 alvorlige forhold, alle igjen var utro. Den siste skulle vi gifte oss, men hun var utro 1 mnd før dagen.

Har nå vært singel svært lenge nå, og begynner å føle ensomheten.

Mitt inntrykk av damene "våre" her i norge er at de aller fleste er svært opptatt av seg selv, materialistisk, fester mye, og er utro.

Derfor vil jeg gjerne forsøke lykken i et land der kvinnene har et annet syn på det å være i et forhold. Anonym poster: 03abdeb91dd54655348e885e64f26979

Lenke til kommentar

At 90 % av damene du er sammen med er utro sier litt om både deg og damene du er ute etter, jeg antar at det ikke nødvendigvis blir bedre av å bytte til en dame fra et annet land.

Noen av årsakene til at en dame kan være utro er :

*Ikke nok oppmerksomhet og kjærlighet.

*At du ikke er spennende (litt bad boy innimellom , men ikke på det fysiske nivået).

*Kjedelig i senga / tilfredstiller henne ikke eller har sære krav som hun ikke liker (analsex , bondage og andre fetisher )

*At hun ikke er den rette.

*Fysisk / Psykisk Vold.

Dog, utifra hva du sier så hadde jeg ikke satset på en russisk eller afrikansk kvinne , om noe så hadde kanskje en kvinne fra Asiatiske land som Filipinene eller Thailand / Vietnam vært noe for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...