alnkjell Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Moloen i Bodø 2008 kl 21:46 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Et bilde jeg faller for. Ettermiddagssolen (?) gir varme, lune farger. Et minimalistisk bilde med få elementer, men med dynamisk linjeføring. Kanskje det kunne vært kuttet litt til høyre for trekke hovedobjektet noe lenger fra sentrum. Jeg ser også for meg et alternativ med fruen til venstre som et balansepunkt ( det vil si laaangt mot venstre) i forhold til steinen. Lenke til kommentar
alnkjell Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Hei eriknor. Takk for konstruktiv kommentarer. Det er kveldssolen som lyser varmt. Jeg vurderte der og da at fruens plassering passet best forran steinen. Jeg ville ha frem at veien fram til kunstverket var nådd, det var langt ut, som perspektivet antyder! (steinen er multiborret, noe som må ha vært vanskelig å få til). vh/Kea Lenke til kommentar
karoald Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Dette vart fint i kveldsola der nordpå Lenke til kommentar
alnkjell Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Hei karost. Takk skal du ha. vh/Kea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg