choizy Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Har ingen stats.. trenger noe å sammenligne med. Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Har kommet til 3.7Ghz. Nesten stabil på 3.8Ghz (får kjørt benchmark). Er ikke helt sikker på om jeg har fått et dårlig hk, eller om det er cpuen som stopper. Feiler nemlig ikke feil i Prime95, maskinen bare restarter?!? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Se sigg. Kjører til daglig på 3.2 for å holde vcore på et akseptabelt nivå. Klokker selvfølgelig opp hvis et stort prosjekt skal rendres eller encodes. Lenke til kommentar
formann Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Har kommet til 3.7Ghz. Nesten stabil på 3.8Ghz (får kjørt benchmark).Er ikke helt sikker på om jeg har fått et dårlig hk, eller om det er cpuen som stopper. Feiler nemlig ikke feil i Prime95, maskinen bare restarter?!? Kan være at PSU ikke klarer å levere varene når den må mate skjermkortet også. Om det skjer i spill ol. that is.. Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Har kommet til 3.7Ghz. Nesten stabil på 3.8Ghz (får kjørt benchmark).Er ikke helt sikker på om jeg har fått et dårlig hk, eller om det er cpuen som stopper. Feiler nemlig ikke feil i Prime95, maskinen bare restarter?!? Kan være at PSU ikke klarer å levere varene når den må mate skjermkortet også. Om det skjer i spill ol. that is.. Pcen restarter når jeg bare kjører Prime95. 12V har aldri vært under 12V. Uansett, 460Watt Enermax bør klare det greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå