Gå til innhold

BK: Under E18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke veldig erfaren, men tror det er litt for my hvitt på høyresiden ved brygga og siloen.

Kan kanskje ha med hvitbalansen å gjøre. Om jeg tar feil, heng meg. Hvis det er rett kanhende noen andre kan komme med de tekniske tipsene ? Himmelen er fin, men kanhende man må velge mellom den og resten av bildet? Håper det er greit at jeg som uerfaren kommenterer. Som nybegynner synes jeg det er bra å få tilbakemeldinger, Er litt nysgjerrig på denne her og :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke veldig erfaren, men tror det er litt for my hvitt på høyresiden ved brygga og siloen.Kan kanskje ha med hvitbalansen å gjøre. Om jeg tar feil, heng meg. Hvis det er rett kanhende noen andre kan komme med de tekniske tipsene ? Himmelen er fin, men kanhende man må velge mellom den og resten av bildet? Håper det er greit at jeg som uerfaren kommenterer. Som nybegynner synes jeg det er bra å få tilbakemeldinger, Er litt nysgjerrig på denne her og :)

Selvfølgelig er du velkommen til å kommentere. Jeg er fersk på området selv. Takk for kommentarer.

Lenke til kommentar

Er ikke veldig erfaren, men tror det er litt for my hvitt på høyresiden ved brygga og siloen.Kan kanskje ha med hvitbalansen å gjøre. Om jeg tar feil, heng meg. Hvis det er rett kanhende noen andre kan komme med de tekniske tipsene ? Himmelen er fin, men kanhende man må velge mellom den og resten av bildet? Håper det er greit at jeg som uerfaren kommenterer. Som nybegynner synes jeg det er bra å få tilbakemeldinger, Er litt nysgjerrig på denne her og :)

Nå har jeg gjort noen endringer. Jeg gjorde tre eksponeringer, så jeg lånte litt detaljer og lappet i hop et par alternative bilder.

Hadde vært artig å høre hva du synes om de?

Lenke til kommentar

Håperj eg ikke ble misforstått nå- Jeg mener V2 og v3 ble supre bilder. Behandingen du gjorde føre til helhet i bildet - komposisjon kom da til sin rett :)

Når jeg skriver at jeg er på tynn is, mener jeg bare at det er vanskelig å velge mellom de to, beskrev bare min manglende kunnskap :)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...