Inge Rognmo Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Vi er enige? Da er vi nok enige alle sammen, ja. Lenke til kommentar
peetah Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 For å spesifisere hva jeg mente: Skilt #2 opphever ikke skilt #1, det opphever parkering forbudt-sonen startet av skilt #1. Les svaret ditt en gang til. Etter å ha lest skiltforskriften er det helt klart at skilt#2 er unødvendig på dette stedet og kun skaper usikkerhet ved å stå der. Dessuten er bussholdeplasskiltet plassert uregelmessig i forhold til veiledning for oppsetting av skilt som ligger på vegvesenets nettsider, så her er det en del som skurrer. Klage er sendt, så får vi se hva utfallet blir. Å diskutere med kommunen er jo som å slåss mot vindmøller, så kan bli tungt, men verdt å prøve. Lenke til kommentar
peetah Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Har nå fått et svar fra bymiljøetaten som har avvist klagen: Legger også med klagen min, for de som vil lese hva bymiljøetaten fikk av opplysninger: Ferdig klage sensur.pdf Jeg lurer på hva dere synes om denne behandlingen av klagen. Jeg synes det er rart de ikke har svart noe på at jeg mener skilt 512 er feilplassert da dette står mer enn 20 meter unna rutetavla, der bussens inngangsdør normalt vil havne. Jeg synes dette var en slurvete klage med slurvefeil både i behandlingen og rettskrivningen! Hva synes dere? Endret 23. april 2012 av peetah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå