Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Anbefalte innlegg

Heisann jeg har hatt et problem ganske lenge. Helt siden pcen var helt ny. Den er bare noen måneder gammel. Hver gang jeg skal få start på pcn min så har jeg store problemer med det.

noen ganger får jeg denne meldinga: reebot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key. Men hvis jeg trygger av/på knappen igjen så noen ganger får jeg opp meldingen noen ganger ikke så jeg må bare fortsette og gjøre det til den starter.

Når jeg først får start på den så funker den i sånn ca 5 min før den fryser helt. Og etter ca 5 min så kommer blåskjermen opp. dette skjer kanskje 3-4 ganger før den funker ordentlig. Så når jeg bare får ordentlig start på den så funker den veldig bra

. Er bare det å starte den opp som er problemet, med den meldinga, frysinga og blåskjermen.

Noen som kan ha noe som helst peiling på hva dette kan være?`Har ikke så lyst å sende den inn på rep og være uten pc i flere uker :/

PS: jeg er heller ikke noe spesielt god på pc, ellers hadde jeg jo ikke trengt å spurt om dette :p

Endret av Music_freak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann jeg har hatt et problem ganske lenge. Helt siden pcen var helt ny. Den er bare noen måneder gammel. Hver gang jeg skal få start på pcn min så har jeg store problemer med det. noen ganger får jeg denne meldinga: reebot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key. Men hvis jeg trygger av/på knappen igjen så noen ganger får jeg opp meldingen noen ganger ikke så jeg må bare fortsette og gjøre det til den starter. Når jeg først får start på den så funker den i sånn ca 5 min før den fryser helt. Og etter ca 5 min så kommer blåskjermen opp. dette skjer kanskje 3-4 ganger før den funker ordentlig. Så når jeg bare får ordentlig start på den så funker den veldig bra. Er bare det å starte den opp som er problemet, med den meldinga, frysinga og blåskjermen.

Noen som kan ha noe som helst peiling på hva dette kan være?`Har ikke så lyst å sende den inn på rep og være uten pc i flere uker :/

har du hørt om avsnitt my friend? så mye lettere og lese dah :)

reset bios?

Lenke til kommentar

Heisann jeg har hatt et problem ganske lenge. Helt siden pcen var helt ny. Den er bare noen måneder gammel. Hver gang jeg skal få start på pcn min så har jeg store problemer med det. noen ganger får jeg denne meldinga: reebot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key. Men hvis jeg trygger av/på knappen igjen så noen ganger får jeg opp meldingen noen ganger ikke så jeg må bare fortsette og gjøre det til den starter. Når jeg først får start på den så funker den i sånn ca 5 min før den fryser helt. Og etter ca 5 min så kommer blåskjermen opp. dette skjer kanskje 3-4 ganger før den funker ordentlig. Så når jeg bare får ordentlig start på den så funker den veldig bra. Er bare det å starte den opp som er problemet, med den meldinga, frysinga og blåskjermen.

har du hørt om avsnitt my friend? så mye lettere og lese dah :)

reset bios?

ehe sorry skal legge inn noen avsnitt xD Har prøvd og re installere hele skiten men det hjalp ikke noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...