Svigermors drøm Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg synes slikt er artig så lenge offeret ikke mister noe verdifullt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Jeg og Lakus holdt på en stund med å drepe hverandre og ta stuffet. Det var artigt, ikke noe hard feelings. Nå er vi bestekompiser Men.. men, jeg hater deg jo? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Men.. men, jeg hater deg jo? Tullball, alle elsker meg 1 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Stuffet mitt var verdifullt. Iron pick, lots of stonebrick Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Forresten, Caster... jeg skulle teste fengselsplugin og siden du likevel bare hoppet i døden tenkte jeg du var en perfekt forsøkskanin. Men jeg fikk ikke med meg at du var offline når jeg jailet deg. Det betyr at neste gang du logger på så havner du i jail i 5 minutter. Si ifra til en grønn dude så slipper de deg ut igjen Sorries. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Tviler på at noen slipper meg ut etter mine "ugjerninger" Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Haha, du er nå bare inne i 5 min, så det er det verste som skjer Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Stuffet mitt var verdifullt. Iron pick, lots of stonebrick Seriøst? Mistet du en iron pickaxe? Det var drøyt, skjønner godt at du ødelagte broen. Det skulle da bare mangle.. 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 http://www.youtube.com/watch?v=Frtax3pXPtg Det må være noe av det morsomste eg har sett. 1 Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 "Deploying flares..." Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Du må se villager news 2 også. Den var endra bedre Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Elsker den nye Ai'en i minecraft. Alt er så utrolig mye vanskeligere. Ble jo rett artig å spille nå Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Kjekt å hørre at folk like skylands, og få folk tilbake på serveren. Men har dere tenkt på oss som ikkje liker det? Ikkje begynn noe stort ut av dette nå, men... Ka ska me gjør den tida til 1.7 på serveren? Thats my question for the day Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Bygg og ha det artig d33p. Har ikke hatt det så morro som nå på veldig lenge. Liker virkelig skylands. Liker at spillet er skikkelig vannskelig. Skulle gjerne vært enda vannskeligere. Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Altså grunnen til av vi byttet til ”Skylands” er jo for at aktiviteten på serveren gikk farlig nærme null. Å det er jo forståelig, når man får beskjed om at worlden snart blir slettet er det ikke noe motivasjon igjen for å fortsette å bygge. Det var ikke vits å lage en ny ”world” nå, pga da måtte vi bare slettet den og når 1.7 kom eller hatt en unødvendig ekstra ”world”. Så istedenfor å ”legge ned Lakusland” til 1.7 kommer, har Lakus gitt oss tilbudet om å spille på ”Skylands”. Dette har økt aktiviteten mye allerede, for de som ikke takler ”skyland” over alt på jord, må nok dessverre bare bite i det sure eplet inntil videre. Det er dessverre vanskelig å gjøre alle fornøyde… Lenke til kommentar
Itek Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Kan jo sette opp creative-verdnen da... ? Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Det er jo en mulighet, kanskje "end" også, men det får bli opp til Lakus hvordan han vil gjøre det. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Ja! Jeg vil bygge ny xp-farm! 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Da var xp farmen min ferdig. Kan sikkert gjøres enda bedre da. Men er rimelig fornøyd. Synes vi skal vente med end. Blir alt for lett med end grinder nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå