Svigermors drøm Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Hvorfor straffe oss andre uskyldige når det var netrum som tok deg? Hvor er logikken? Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Ja, begynner ikkje å bry meg før 1.7 og ny map, men springer kanskje rundt innimellom. Caster... You will still fall under me... Lenke til kommentar
Itek Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Det er vel ikke spikret noen dato for 1.7 enda? Før jul? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Halloween-updaten har pleid å være solid og Minecon går av i høst en gang. Der ble Minecraft "1.0" (ikke Beta) lansert live. Selv om den ikke kommer på en av de vil jeg fremdeles tro den kommer i god tid til jul. Jeg legger merke til at alle som "ikke liker Skyland" mistet noe pga de døde. Coincidence? Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg legger merke til at alle som "ikke liker Skyland" mistet noe pga de døde. Coincidence? Pfft, nooo Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Skylands høres morsomt ut. Vil spille mc men må vente. Også greit å få en helt ny start med 1.7. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Vel lakus, for meg var den broen et gøy prosjekt. Men syntes det var lite respekt fra netrum. Han kan heller hjelpe meg, ved å nettopp ikke drepe meg / gi stuffet tilbake. Hvorvidt dette ødelegger for andre ønsker ikke jeg å ta på meg skylden for. Om jeg mister alt jeg hadde til brua som jeg har brukt utrolig langt på å få tak i fordi én person rett og slett driter i den, ja da kan han vel få viljen sin da? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Kan ikke logge inn. :o Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Lakus er på saken. 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) SuperLakus Edit: Servern er oppe. Endret 22. august 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Kan ikke logge inn. :o Fixed. Servermaskinen hadde fryst seg. Vel lakus, for meg var den broen et gøy prosjekt. Men syntes det var lite respekt fra netrum. Han kan heller hjelpe meg, ved å nettopp ikke drepe meg / gi stuffet tilbake. Hvorvidt dette ødelegger for andre ønsker ikke jeg å ta på meg skylden for. Om jeg mister alt jeg hadde til brua som jeg har brukt utrolig langt på å få tak i fordi én person rett og slett driter i den, ja da kan han vel få viljen sin da? Jeg bare skjønner ikke logikken i å ta ned broa fordi du ble drept? Hadde broen gjort deg noe? Hadde vi andre som brukte broen gjort deg noe? Var det derfor Netrum drepte deg, så du skulle stoppe å lage bro? Ser ikke hvordan han får viljen sin, utover det du hadde i inv, med at du tar den ned Endret 22. august 2013 av Lakus Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Fixed. Servermaskinen hadde fryst seg. Jeg bare skjønner ikke logikken i å ta ned broa fordi du ble drept? Hadde broen gjort deg noe? Hadde vi andre som brukte broen gjort deg noe? Var det derfor Netrum drepte deg, så du skulle stoppe å lage bro? Ser ikke hvordan han får viljen sin, utover det du hadde i inv, med at du tar den ned Vel, jeg mistet iallefall lysten på å bygge bro Om han dreper meg og tar det jeg bygger broen med så tar jeg det som om han ikke vil ha bru Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Vel, jeg mistet iallefall lysten på å bygge bro Om han dreper meg og tar det jeg bygger broen med så tar jeg det som om han ikke vil ha bru Logikken din gir meg hodepine caster. Dette har ingenting med den broen din å gjøre. Du var et lett mål, så jeg drepte deg. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Begge deres logiske deler er herpa. Hva med å ikke drepe så tidlig når du ser at serveren er i startfasen? Irriterende as Fuck.. Din logikk skal jeg ikke begynne å snakke om engang caster.. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Ond hule D: 6 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Lakus vi trenger server shop for ting som ikke er mulig å få tak i. Feks clay. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Sist jeg snakket med lakus ønsket han ikke å legge til økonomi. Det gav visst problemer med serveren. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg har faktisk funnet clay Dette har gått for langt for lenge siden. Hvorfor ikke ta det med et smil? Hadde du mistet 30 diamonds skulle jeg skjønt det, men en stack eller to med cobble? Det var en gøyal prank fra netrum sin side, hvorfor ikke gjøre noe gøyalt tilbake mot HAN? Jeg og Lakus holdt på en stund med å drepe hverandre og ta stuffet. Det var artigt, ikke noe hard feelings. Nå er vi bestekompiser Jeg skal skaffe deg en stack med cobble, to stacker, tre og fire om du vil - om det skaffer fred og ro. 1 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Hehe Prank og prank. Vil vel heller kalle det unfair pvp Er opptatt hele helgen. Og neste uke også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå