Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan ligger det an med skylands?

Har tatt ned serveren så jeg får lastet ned, pakket sammen og lastet opp "det nye". Sikter på å være oppe innen kvelden er omme, om ikke nedlastingstidene blir for lange.

Skal slenge opp nedlasting av maps, men det blir senere. Fikse det nye først.

Hva er skylands?

Er to bilder litt opp :p

Lenke til kommentar

Siden det likevel skulle resettes var det ikke noe vits i å la det stå "tomt" frem til dagen det skulle tas vekk. Hvem vil vel fortsette å bygge når de vet at det de gjør blir borte når 1.7 kommer uansett? Derfor tenkte jeg at vi kunne kjøre Skylands frem til 1.7 kommer, hvor vi selvfølgelig genererer en ny "vanlig" hovedverden og Skylands blir med videre som en egen "dimensjon". Kort fortalt er det bare en måte å sørge for at man kan spille nå om man vil og det man lager og samler vil bli tatt med inn i 1.7.

Men jeg må advare dere, Skylands ser litt farlig ut. Det er så mange høye fall :p

Lenke til kommentar

Slutt å vær så jævlig negativ da, Netrum. Han var litt "upset" pga. alt som skjer nå, også er du frekk mot han?

Edit: Jeg skjønner at jeg kan ha gjort noe feil ved å skrive dette, for det er vansklig å tolke følelser i tekst, men dude, det virker som om du er frekk ihvertfall.

Endret av SLi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skylands blir en slags Pakusland og når 1.7 er ute kommer det en ny Lakusland

Frem til 1.7 vil Skylands stå alene, akkompagnert av creativeverden og minigameverden om jeg får ut fingeren på de to siste.

Når 1.7 kommer lager jeg en ny "Lakusland" og inventory blir delt mellom de to verdenene så man kan ta med stuff frem og tilbake.

EDIT: NÅ
Lakusland

Pakusland

Creative

FREMOVER:

Skylands

(Creative og minigameverden vil komme)

ETTER 1.7

Lakusland v2

Skyland

Creative

Minigames

Skyland og Lakusland vil dele inventory så man kan ta med det man har laget ned til den vanlige verdenen etter 1.7.

Endret av Lakus
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...