DeepSpawn Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Kan du legge hele serveren til nedlasting så kan eg skru den på iblant og gjennoppleve gamle dager vist noen andre vil, så er det bare til å hoppe på Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Da tror jeg jeg snart er ferdig med configen. Fikle litt med ores nå og stoppe snøbiomer fra å være så enorme som de er vanilla ... Jeg gleder meg til å se folk falle ned sammen med sanden de står på 1 Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Ting skjer fort når man er på hytten en liten helg gitt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Ene dagen så "kanskje" og neste gang så "tadaa"? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Det kan man trygt si. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hvordan ligger det an med skylands? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hva er skylands? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Hvordan ligger det an med skylands? Har tatt ned serveren så jeg får lastet ned, pakket sammen og lastet opp "det nye". Sikter på å være oppe innen kvelden er omme, om ikke nedlastingstidene blir for lange. Skal slenge opp nedlasting av maps, men det blir senere. Fikse det nye først. Hva er skylands? Er to bilder litt opp Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Jeg er ikke noe fan av "skylands". Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Ser ikke helt morroa med skylands? Hva er poenget? Er det kun for morroa mens vi venter på reset eller skal det være slik på "nyåret"? Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hva skjer? I går var det snakk om 1.7, i dag er det snakk om noe annet? Hjelp meeg Lenke til kommentar
SLi Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Beklager, Google Chrome kan ikke koble til mc.lakusland.net:8123 Åpne en bufret kopi av mc.lakusland.net:8123 wut? Endret 18. august 2013 av SLi Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Siden det likevel skulle resettes var det ikke noe vits i å la det stå "tomt" frem til dagen det skulle tas vekk. Hvem vil vel fortsette å bygge når de vet at det de gjør blir borte når 1.7 kommer uansett? Derfor tenkte jeg at vi kunne kjøre Skylands frem til 1.7 kommer, hvor vi selvfølgelig genererer en ny "vanlig" hovedverden og Skylands blir med videre som en egen "dimensjon". Kort fortalt er det bare en måte å sørge for at man kan spille nå om man vil og det man lager og samler vil bli tatt med inn i 1.7. Men jeg må advare dere, Skylands ser litt farlig ut. Det er så mange høye fall Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hva skjer? I går var det snakk om 1.7, i dag er det snakk om noe annet? Hjelp meeg Du sa du ikke skulle spille på lakusland lengre. Så hvorfor bry deg om va som skjer? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Slutt å vær så jævlig negativ da, Netrum. Han var litt "upset" pga. alt som skjer nå, også er du frekk mot han? Edit: Jeg skjønner at jeg kan ha gjort noe feil ved å skrive dette, for det er vansklig å tolke følelser i tekst, men dude, det virker som om du er frekk ihvertfall. Endret 18. august 2013 av SLi 2 Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Så "skylands" kommer til å bli sånn som Lakusland og Pakusland? Eller blir det forskjellige inventorier i "Skylands" og nye main-world? Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Edit edit og atter dedit: Takk, lakus. Grunnen til at jeg slettet hele posten var p.g.a denne feilmeldingen: Det er ikke tillatt å bruke den filendelsen på dette forumet. Gyldig eksempel http://www.test.no/bilde.gif, ugyldig eksempel: http://www.test.no/bilde.01.gif wut? Endret 18. august 2013 av CasterAnd Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Skylands blir en slags Pakusland og når 1.7 er ute kommer det en ny Lakusland Frem til 1.7 vil Skylands stå alene, akkompagnert av creativeverden og minigameverden om jeg får ut fingeren på de to siste. Når 1.7 kommer lager jeg en ny "Lakusland" og inventory blir delt mellom de to verdenene så man kan ta med stuff frem og tilbake. EDIT: NÅ Lakusland Pakusland Creative FREMOVER: Skylands (Creative og minigameverden vil komme) ETTER 1.7 Lakusland v2 Skyland Creative Minigames Skyland og Lakusland vil dele inventory så man kan ta med det man har laget ned til den vanlige verdenen etter 1.7. Endret 18. august 2013 av Lakus 3 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 så creative resettes altså? takk btw! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Om du har noe der du vil ha med så bare si ifra for jeg har verdenen på HDDen (snart). EDIT: 1 time og 18 minutter igjen av download... rekker en episode av Firefly da Endret 18. august 2013 av Lakus 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå