Lakus Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Jeg har ferie nå, men er iallefall i Oslo denne uka Skal se over hva som skjer seinest mandag Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Virker stabilt igjen nå Jeg er forresten interessert i å kjøpe eller bytte til meg en del stone, om noen har til overs. Har ikke ordna meg silk touch enda. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Furnace? Åh, går det an å lage det i Minecraft? Poenget er at jeg trenger MYE, men ja, driver og smelter i tillegg. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Virker stabilt igjen nå Jeg er forresten interessert i å kjøpe eller bytte til meg en del stone, om noen har til overs. Har ikke ordna meg silk touch enda. Tror jeg er den billigste i Lakusland! - sjekk ut shoppen min i Paksuland --> Metropoleae Om du er mer inne for å bytte, må du ta tak i meg når jeg er online... Edit: Metropoliae/metroploeae/metropolieae ... whatever... Endret 6. august 2013 av Itek Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Åh, går det an å lage det i Minecraft? Ja, de er kjempefine! Du kan steke mat og greier i de, hardne leireblokker, smelte sand til glass, og masse annet! http://www.minecraftwiki.net/wiki/Furnace 2 Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Tåg <3 Endret 7. august 2013 av D33PSpawn Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Tror jeg er den billigste i Lakusland! - sjekk ut shoppen min i Paksuland --> Metropoleae Om du er mer inne for å bytte, må du ta tak i meg når jeg er online... Tusen hjertlig, men jeg fikk byttet til meg mer enn nok Edit: Oh yeah. Skal selvfølgelig bygges mer ting innenfor muren. Endret 8. august 2013 av Harepuz Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Får man med seg items fra gjesteverden til den "ordentlige" veden hvis man får økte privilegier? Eller er items i gjesteverden kun i gjesteverden? Endret 9. august 2013 av BrokenTomato Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Pent, Harepuz. Synd du bare får snø på 15 prosent av "borgen" din. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Tusen hjertlig, men jeg fikk byttet til meg mer enn nok Edit: Oh yeah. Skal selvfølgelig bygges mer ting innenfor muren. Noterer ned enda et sted jeg må lurke ved Får man med seg items fra gjesteverden til den "ordentlige" veden hvis man får økte privilegier? Eller er items i gjesteverden kun i gjesteverden? Har ikke satt opp dette enda, men planen er at man skal kunne det ja. Har ikke gjort det enda rett og slett fordi jeg har prøvd å blitt ferdig med byggingen der inne på den lille tiden jeg har hatt tigjengelig de siste ukene. Endret 9. august 2013 av Lakus Lenke til kommentar
Itek Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Weee, fant nettopp hakka som jeg mista for lenge siden! Ser du den? 1 Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 I can give you a sign? And then show you where it is! (Sorry, men noen ting funker bare bedre på engelsk...) (Sånn som "sorry", forresten) Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Noterer ned enda et sted jeg må lurke ved Har ikke satt opp dette enda, men planen er at man skal kunne det ja. Har ikke gjort det enda rett og slett fordi jeg har prøvd å blitt ferdig med byggingen der inne på den lille tiden jeg har hatt tigjengelig de siste ukene. Okei, null stress! Da avventer jeg med ivrig graving inntil videre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. august 2013 Forfatter Del Skrevet 10. august 2013 Okei, null stress! Da avventer jeg med ivrig graving inntil videre. Det er bare å grave. Selv om det ikke går akkurat nå vil du kunne ta det med over når det er satt opp Lenke til kommentar
Itek Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Jeg ønsker med sommertid i Lakusland, hele året! (feks sol i 9t, mørke i 3t)... Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Jeg ønsker med sommertid i Lakusland, hele året! (feks sol i 9t, mørke i 3t)... Well that could be arranged. Right lakus? *host* https://forums.bukkit.org/threads/mech-long-summer-days-v0-2-set-how-long-day-night-sunrise-and-sunset-are-953.24588/ Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Well that could be arranged. Right lakus? *host* https://forums.bukki...-are-953.24588/ Vel, den var rimelig utdatert, men finnes sikkert noe annet som skal kunne styre sesonger. Om det ikke kommer snart uansett i vanilla. De leker med tanken i alle fall. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Apropos; hva gjør vi når 1.7 og nye biomes kommer ut? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Vel, den var rimelig utdatert, men finnes sikkert noe annet som skal kunne styre sesonger. Om det ikke kommer snart uansett i vanilla. De leker med tanken i alle fall. Jeg vil ha sommertid hele året, ikke sesonger... Apropos; hva gjør vi når 1.7 og nye biomes kommer ut? Ny verden? - igjen? ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå