Lakus Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 Ehm, no its not Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Nope, var på serveren for en kort stund siden. Funker fint. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 ah. Den var nede lenge for meg :/ Lakus og Zz bør gå sammen om å lage en spotify-spilleliste med det de liker ^^ For den musikken de liker, liker stort sett jeg Lenke til kommentar
SLi Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Er alerede en.. Finnes det ingen edit knapp på mobil? Glemte å si at jeg ikke har noen sanger der.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 Zz er så redd for at folk skal vite hvem han er. Zz er så redd for at folk skal vite at han spiller Minecraft. Usikker på hvilken av de som gjelder, eller om det er begge ^^, 3 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Meh, alle mine nærmeste venner vet jeg gamer mc mye. Er mer at jeg liker å være MrZz på Internett og *insert my name here* Irl. Er ikke hjemme atm, så får ikke spilt mc nå... Sånn btw. Endret 3. august 2013 av SLi 1 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hvor er den lista da? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Here ya go: https://play.spotify...LYMIai8psU4RMX7 1 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Serveren er nede D: PANIC PANIC PANIC! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Bæbuubæbuu, plaster er klistret på. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Lakus redder verden! :3 Litt trist at ingen andre er oppe til klokka ett, hadde vært gøy med noen å snakke med. Alle andre på facebook sover Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Bæbuubæbuu, plaster er klistret på. Stop right there, criminal scum! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Stop right there, criminal scum! Jeg kom forresten frem til at serveren kjører motsatt theme av hva Game of Thrones kjører. Summer is coming. Det slår aldri feil at aktiviteten når bunn om sommeren 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 "Summer Is Coming" - House Sjark Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Når refreshes kartet på lakusland.net? Har ventet i et par dager nå Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Vel, det ble refreshet for to dager siden, men kan starte det igjen Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Har hatt litt problemer med serveren i det siste først tenkte jeg at det var nettet mitt, for det har nylig oppført seg som en banan som har ligget på benken i åtte og et halvt døgn uten skallet sitt, men med andre servere er det ikke noe problem og speedtest.no er veldig positive til at nettverket mitt nå oppfører seg som en fersk banan MED skall. Det er enten små og store lagspikes, eller at jeg can't reach server i det hele tatt det suger, for jeg har nettopp startet opp et litt halvdigert prosjekt med basen min Endret 6. august 2013 av thormario Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Hvor bygger du? Lagspikes kan være et eller annet i området du er i som lagger deg ned Lenke til kommentar
Itek Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Godt ingen skylder på meg lengre iallfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå