CasterAnd Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Folkens, sjekk ut lakus' awesome byggeprestasjon i gjesteverdenen ^^, edit: Omg jeg lagde ny side, trodde jeg startet en helt ny tråd på en eller annen måte :O Endret 13. juli 2013 av CasterAnd Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Koffer følte eg får å komme med "D33PSpawn er ikkje grønn engang" ? Men da hadde alle vert, Oh no that dude again Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Virkelig ingen som skjønte at jeg kommenterte på det Lakern skrev, eller altså, ikke skrev? Jeg er blå, Ruuroo er en rank under og er Cyan. Derfor jeg la "Stubborn kid" under som bilde Editditditi: Lakus vet også btw. at jeg syntes cyan bør fjernes, så blir Ruur og jeg bluebuddies. Endret 14. juli 2013 av SLi Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Sletter "/ag ignore" rapporten? Nvm, så videoen. Endret 14. juli 2013 av Villanden Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Sneak med en golden carrot, så lokker man til seg hester. Lakus: Prize give it here! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 Zetheus, din snik ruuroo is going to be this mad he wasnt first: I---------------------------------------------------------------------------I 1 Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Haha ja. skulle inn å skrive det selv, men zeth var ett minutt før meg. Får vell være fornøyd med at navnet mitt var med i ditt innlegg nr. 20 000 Gratulerer Endret 14. juli 2013 av Mr Serious Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Boogieman44's jail glitchet tror jeg, han er på utsiden av cellen sin og ingen av cellene viser hans navn, og han kommer ikke ut. Dessuten har skiltet hans vist "35 minutter" i flere timer snart.. Endret 15. juli 2013 av CasterAnd Lenke til kommentar
SLi Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Så synd for han da, han skulle ikke ha tullet in the first place. Tror man får ekstra minutter for å ødelegge ting der inne/stikke av. Er et usynlig gjerde rundt hele fengslet, umulig å komme ut Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hvor er fengselet forresten? Vindfang? Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Så synd for han da, han skulle ikke ha tullet in the first place. Tror man får ekstra minutter for å ødelegge ting der inne/stikke av. Er et usynlig gjerde rundt hele fengslet, umulig å komme ut Tja, ikke enkelt å vite hva man skal gjøre når reglene plutselig er annerledes enn først forklart, menmen Gir iallefall uklarhet mtp når han skal ut.. og det er en bug forsåvidt Dessuten hadde vi sjekket lakusland.net flere ganger, uten å se noen endringer. Til slutt spurte jeg lakus, og han svarte meg. Endret 15. juli 2013 av CasterAnd Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Plutselig ville ikke launcheren la meg spille noe mer, så den kan jo egentlig bare dra til bestemora si, sutte på en stein, synge den Tyske nasjonalsangen med en kyllingvinge i hvert nesebord, samt erobre de gardinene som alltid hadde plaget den mens den var på besøk hos besteforeldrenes naboer, William og Arne Berit Knutsen. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Tja, ikke enkelt å vite hva man skal gjøre når reglene plutselig er annerledes enn først forklart, menmen Gir iallefall uklarhet mtp når han skal ut.. og det er en bug forsåvidt Dessuten hadde vi sjekket lakusland.net flere ganger, uten å se noen endringer. Til slutt spurte jeg lakus, og han svarte meg. Jeg har alltid sagt at kister i låste rom ikke er lov å ta fra. Og uansett hadde ikke bare Boogieman tatt fra flere kister i låste rom, men han hadde gravd seg gjennom veggen sidenav en låst dør for å komme inn til kistene. Hvorfor skulle han grave seg gjennom veggen når det er en dør der? Hvorfor gravde han seg gjennom veggen etter å ha funnet ut at døra var låst? Hvordan kom han seg i det hele tatt inn i huset i seg selv, det er også låst? Så selv om reglene om kister hadde vært uklare er det her altså uansett snakk om griefing for å stjele. Og reglene for grief har aldri vært uklare. Og nei, å si at man ikke visste hva regelendringen gikk ut på er å gjøre seg dummere enn man er. Det gikk en auto-message i chatten hvert 30 minutt i minst en uke som linket til et innlegg her som forklarte endringen. Så. Om både du og han har klart og overse denne auto-meldingen over flere dager, ikke fått med dere hva regelforandringen gikk ut på, og han likevel bestemte seg for å ikke bare stjele fra kister han var usikker på, men også griefe for å i det hele tatt komme seg til dem - så gratulerer, han vant isåfall prisen for årets kjeltring 2013 og trenger lengre straff så han kan studere logikk på cella. 3 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Legger til at han var lucky as fuck og slapp ut etter endel fengsels problemer som lakus bør fikse snarest! For dere fremtidstyver kan jeg si at vi har full kontroll over absolut alt man gjør på Lakusland, stjeler dere fra kister i låste rom f.eks, så kan vi gjøre om absolut alt dere har gjort i den kisten/kistene innenfor et gitt tidsrom. Det eneste tyver, griefere og andre duster gjør (boogie er ikke en dust altså ) er å gjøre så jeg får den morsomme jobben med å rollbacke hva enn dere gjorde. Det er en liten setning for meg, og en lang fenselsstraff for dere. Edit: Dette er alt annet enn negativt for dere nye som vil joine Lakusland! Her har vi hyggelige, samt modene folk og en grief fri server Endret 16. juli 2013 av SLi Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Skal oppdatere Jail, NaturalHorses og selve Bukkit i morgen. Nye versjonen av NaturalHorses ser ut til å fikse hestespawning i alle verdener everywhere, inkludert gamle chunks. Nye versjonen av Stables (den som gjør at man kan "eie" hester) er snart ute også og den skal visst ha mulighet for å lagre/tilkalle hester. Ikke helt sikker på hvordan det systemet fungerer enda, men vi får se når den nye versjonen kommer ut. Please vit at hestepluginene er veldig nye og at bugs kan skje med dem. Så lås hestene deres inne i tilfelle pluginen en dag bugges og ikke lenger beskytter hesten din for tyveri. Det skal i teorien gå fint, men husk at disse pluginene fremdeles er under utvikling. Og som SLi sier så har vi en fin plugin som sier ifra "real-time" når noen gjør noe med andres blokker *turning on hardcore mode for giefers* > EDIT: jobbet seint i dag, hadde det ikke vært for det skulle jeg oppdatert nå, men må sove. Tidlig dag igjen i morgen. Endret 16. juli 2013 av Lakus Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Du har rett i det lakus. Den stjelingen var langt over grensa Men: Jeg er i gang med å anlegge vei til Dunland via Bragvik. Om noen ser begynnelsen av en vei komme for nært på huset deres må dere si ifra, helst med /mail ingame! t Da blir det lettere å endre på veien istedet for å gjøre det i ettertid Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Trikser litt på nettsiden... hva sier folk til en meny under "specials" som forklarer en del av pluginsene som er her? Har bare lagt inn noen eksempler der nå, så om dere ser noe som ikke er på serveren eller motsatt - ikke freak ut, det er bare eksempler foreløpig. http://lakusland.net/ Jeg sier det igjen, jeg skal bli ferdig med den gjesteverdenen snart... kanskje vi kan få snakket med litt flere enn bare oss innavlere i den nære fremtid Endret 20. juli 2013 av Lakus Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Trikser litt på nettsiden... hva sier folk til en meny under "specials" som forklarer en del av pluginsene som er her? Har bare lagt inn noen eksempler der nå, så om dere ser noe som ikke er på serveren eller motsatt - ikke freak ut, det er bare eksempler foreløpig. http://lakusland.net/ Jeg sier det igjen, jeg skal bli ferdig med den gjesteverdenen snart... kanskje vi kan få snakket med litt flere enn bare oss innavlere i den nære fremtid Awesome det der! Nå må du bare bli ferdig med lista Eventuelt kan du gjøre som en eier av en annen server gjorde.. Han lagde en ny /help fil. Skrev du /help kom det opp en liste over ting man kan lese om (Altså i ditt tilfelle, det som står under "Specials" på hjemmesiden), og så kunne man lese om det ved å for eksempel skrive /help crafting :3 Bare et tips ^^ Jeg kan sikkert lage det for deg :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå