Lakus Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Hømm, jeg er ikke der jeg var kl 18, 5 juli Det ar nå iallefall det det sto på fila Lenke til kommentar
Itek Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Er det der i Pakusland? Edit: Btw, kan man gå igjennom portal med hestene? Lakusland, vet ikke med portaler, men /spawn fungerer ikke... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Jeg testet portaler og den registrerer kun PlayerEntities og VehicleEntities. Nå vet ikke jeg hva hester går som, men de kommer iallefall ikke gjennom. Om man fører dem gjennom med en lead så blir de borte - sikkert TPet til Nether - og om man sitter på dem når man går gjennom skjer ingenting. Regner med at sånt blir løst etterhvert av pluginfolket der ute. Alle vil jo ha hestene sine med seg. EDIT: Ser at det allerede er flere hesteplugins på vei som gir bl.a hesteeierskap, /tphorsetoowner-kommando osv. Dessverre har ingen av dem muligheten til å TPe hester enda, så de er fremdeles stuck i den verdenen dere finner dem i sånn foreløpig. Jeg innstallerer en av dem som gjør det mulig å "eie" hester nå sånn at ikke folk stjeler hestene til hverandre. Og så er det bare å vente på at kommandoene blir lagt til. Endret 6. juli 2013 av Lakus Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Lakusland, vet ikke med portaler, men /spawn fungerer ikke... Oh, må finne den plassen da :o Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Innstallert en plugin som fikser litt hesteting: Sal, hesterustning og nametags kan nå bli craftet (se bilde lenger ned) Når du slenger en nametag på en hest blir den din og ingen andre kan ri den (såvidt jeg har skjønt kan heller ikke noen andre enn deg drepe en hest du eier) Du kan maks eie 10 hester akkurat nå I fremtidige versjoner av pluginen sier han at han skal legge til mulighet for å TP hesten din til der du er, noe som vil løse problemet vårt med at vi er på forskjellige verdener stadig vekk. Mulighet for å bytte heste/gi vekk hester skal også komme. Dette har dog ikke kommet enda, men det er fremdeles bare noen dager siden 1.6 kom ut. Recipes: EDIT: Sjekk denne linken også for mateffekter osv på hester: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Horse#Foods Endret 6. juli 2013 av Lakus 2 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Ahh.. Se der ja. Hadde gitt opp hester, men nå får pipen en annen låt. Pakus 4 prez. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 I am the whoresmaster 1 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Lakus, alt av mine sugarcanes, min spade og diverse mat og tre er borte. Jeg gikk jo for andre/tredje gang til et hesteparadis og stappet enkelte ting i en kiste osv., men hvis du stilte mappen tilbake burde jo dette ligge i kistene i huset mitt (hvilket de ikke gjør)? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Kanskje backupen er fra mellom da du tok dem ut fra hjemmet ditt og inn i kistene ved hestene. Vi får se hva vi får til når vi er online begge to Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Innstallert en plugin som fikser litt hesteting: Sal, hesterustning og nametags kan nå bli craftet (se bilde lenger ned) Når du slenger en nametag på en hest blir den din og ingen andre kan ri den (såvidt jeg har skjønt kan heller ikke noen andre enn deg drepe en hest du eier) Du kan maks eie 10 hester akkurat nå I fremtidige versjoner av pluginen sier han at han skal legge til mulighet for å TP hesten din til der du er, noe som vil løse problemet vårt med at vi er på forskjellige verdener stadig vekk. Mulighet for å bytte heste/gi vekk hester skal også komme. Dette har dog ikke kommet enda, men det er fremdeles bare noen dager siden 1.6 kom ut. Recipes: EDIT: Sjekk denne linken også for mateffekter osv på hester: http://www.minecraft...iki/Horse#Foods Eg likar Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 I am the whoresmaster Dette er min, har tenkt å oppgradere den. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Jeg er online nå.. Forhåpentligvis har vel ikke alle andre på serveren funnet hestene jeg fant 2-3 ganger igår -.- Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Du lakus, siden du er AFK.. vet du hvor mange minecraftdager hovedverdenen har kjørt i? ...Og du må snart spise opp kaka di Endret 6. juli 2013 av CasterAnd Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Hmmm. Må regne det ut isåfall Note: Du må laste ned den nye launcheren for å spille på 1.6+ servere. Jeg skjønte ikke det helt selv før nå Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Kan jeg rive ned kaka? skal bygge stall Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Kan jeg rive ned kaka? skal bygge stall Setningene her gir kun mening hvis man har spilt Minecraft... 3 Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) My name is johnny knoxville and welcome to Minecraft 1.6.1! Endret 7. juli 2013 av Mr Serious 2 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Liker at du tok deg tid til å finne "ctrl - prt.scr" Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 OS X ^^, 3 timers søvn i natt. Hester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå