CasterAnd Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Faktisk, er det å kjøpe XP raskere og en større grunn til å ta betaling for Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) 1 Start videoen. 2. Stirr på bildet! http://www.youtube.com/watch?v=tXtYyTaaJ1M Endret 5. juli 2013 av Lakus 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Noe er veldig galt med serveren. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Skal du si hva du mener, eller må jeg gjette? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Haha, loggen var ganske tydelig. Tomt for plass på SSDen så ting ble ikke lagret. Har nå ryddet frem 50 nye GB med plass. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Bruk den nye launcheren for å logge inn dudes og dudettes. Er en bug i 1.6.1 hvor 1.6 servere vises som 1.3. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Skal du si hva du mener, eller må jeg gjette? Haha, glemte å si det... ble opptatt med noe så, men du fant ut av det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Okei etter at verdenene ble corrupter herfra til månen har jeg nå restoret en backup fra tidligere i dag. Den første titten jeg har tatt tilsier at verdenene er OK igjen. Backupen var fra ca kl 18 i dag, så alt etter det er dessverre borte. Men det er bedre med noen timers tap enn hele serveren Endret 5. juli 2013 av Lakus Lenke til kommentar
Itek Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Nå var det ikke bare min dårlige connection... snakkes, god natt! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Nei, den gangen var det CoreProtect O'lykke, du er en Minecraftoppdatering! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Jealous of you, I am not. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Nei, den gangen var det CoreProtect O'lykke, du er en Minecraftoppdatering! Logget nettopp av og på... startet i huset mitt igjen (Spawn)... Så noe er fortsatt galt. :/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Minecraft, eg hatar deg! Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 ..og den samme gamle logg-ut-og-bli-teleportert-hjem-igjen har returnert! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Sånn får det bare være akkurat nå. Jeg skal sove. Ikke f om MC får holde meg oppe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Damn you Minecraft, this is not what I wanted to do at this hour ^^, Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Enda ett innlegg... Som vanlig er oppdatering av plugins ved ny Minecraftversjon noe dritt så har kuttet ned på de som ikke var klare for 1.6. Arenaene er med andre ord borte igjen, men de kommer tilbake så fort pluginduderinoen har fått oppdatert pluginen sin til 1.6. Problemene som oppsto kom fordi backupene hadde hopet seg opp og tok all SSD-plassen. Det gjorde at Minecraft ikke fikk lagret noenting og at verdenene ble korrupte. Nå har jeg gått tilbake til en backup fra kl 18, 5 juli (som jeg sa tidligere) og frigjort ca 80GB med plass. For de som hadde problemer med at de ble TPet til spawn etter å ha logget ut og inn så var nok plassmangelen den skyldige her også. MC fikk ikke lagret deres siste koordinater, så det defaultet til å TPe dere til spawn/home. Nå virker ting iallefall stabilt her jeg sitter ensom med min trofaste hest. Tell me if Im wrong Gjesteverden er på god vei til å bli klar også sånn btw. EDIT: Og kartet er litt mongo til tider. Dynmap er premenstruell. Endret 6. juli 2013 av Lakus Lenke til kommentar
Itek Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Nå har jeg gått tilbake til en backup fra kl 18, 5 juli (som jeg sa tidligere) og frigjort ca 80GB med plass. Hømm, jeg er ikke der jeg var kl 18, 5 juli Men, skal ikke klage... Lenke til kommentar
Itek Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Har lett i mange timer! Her: værsågod! Sikkert over 20 hester en god del esel osv... jeg har plukket ut noen som jeg skal ha, de står bundet til en stumtjener. Edit: Lakusland Endret 6. juli 2013 av Itek Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Har lett i mange timer! Her: værsågod! Sikkert over 20 hester en god del esel osv... jeg har plukket ut noen som jeg skal ha, de står bundet til en stumtjener. Er det der i Pakusland? Edit: Btw, kan man gå igjennom portal med hestene? Endret 6. juli 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå