Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Just so you guys know: Selskapet som hoster nettsiden legges ned. Siden vil migreres over til et annet selskap som tar over den delen av det forrige selskapets business, men det kan bety at adressen "mc.lakusland.net" ikke fungerer en liten periode. Hvis det skjer (det kan hende det ikke skjer ) så bruk denne adressen: 46.4.88.206

Lenke til kommentar

Neste gang får du ikke noen ny sjangse, nei. Bytt passord så ikke noen andre griefer med din konto og vær snill ;)

Og siden kveldens "Hunger Games" var ganske kaotisk med manuell setup har jeg drevet å funnet nye plugins for arenaer og slikt. Den forrige pluginen var et evig styr, til tross for at den var herlig "customizable", og når den ikke lenger fungerte som den skulle etter oppdatering så fant jeg heller noen nye. Har nå funnet en ny Spleef-plugin, en for Paintball, en for HungerGames og en for Hide-and-seek. Skal tilbringe morgendagen på rævva bak skjermen å sette de opp. Dukker nok opp en vanlig PVP-arena igjen også om ikke lenge. Har vært litt slapp på å oppdatere/vedlikeholde plugins i det siste, men det må jo gjøres.

Sjallabais til neste gang :p

Endret av Lakus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp. Ulåste kister er det nå lov å forsyne seg av.

Har sitti å plundret med arenaplugin i natt. Fire forskjellige arenaer er nå oppe.

Deathmatch - /dm join - Alle mot alle og drep så mange du klarer på 3 minutter. Uendelig respawns og den med mest kills når tiden går ut vinner.

Battleground - /bg join - To lag går mot hverandre. 1 liv hver, last team standing vinner.

Paintball - /pb join - Alle mot alle i en paintballarena. 3 liv hver.

Survival/hungergames - /sa join - Alle mot alle i en arena med elver, huler, tårn og skog. Utstyr finner man i kister. 1 liv hver.

java2013-06-2220-31-47-79_zps502190a8.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er fordi vi ikke har noe søkeskjema ;)

Vi pleier å ta inn folk som logger på og prater litt og ikke bare slippe inn gjennom søknad. Hvem som helst kan skrive fine ord om seg selv, men ikke like mange som bare vil ødelegge gidder å sitte og prate med folk. Har fungert bra hittil :)

Men om du ikke har blitt sluppet inn når jeg er hjemme fra jobb i dag skal jeg gjøre det selv ;)

Smiley.

Lenke til kommentar

Jesus Kristus. The update-nightmare is back.

"Heldigvis" tar det noen dager før Bukkit er på plass med sin oppdatering så jeg får tid til å manne meg opp :p

Vær glad jeg ikke maser om at du må fikse sand-generatoren!

Oja, stemmer, jeg gav opp det... :p

Altså, du trenger ikke fikse den. Tenker jeg demonterer den som står i Metro. (Du må flytte skiltet!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...