DeepSpawn Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 jaja, bygger eg. noen som blir med ?? litt masse jobb aleine Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2013 Latskapen lenge leve, D33P. Folk må motiveres Jeg har fått dilla på shaders igjen... 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2013 Just so you guys know: Selskapet som hoster nettsiden legges ned. Siden vil migreres over til et annet selskap som tar over den delen av det forrige selskapets business, men det kan bety at adressen "mc.lakusland.net" ikke fungerer en liten periode. Hvis det skjer (det kan hende det ikke skjer ) så bruk denne adressen: 46.4.88.206 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2013 fant denne nice dalen, noen som har ideer for bygg her ?? ligger ved deeplie, gjennom ein tunnel vist noen lurte Noe lignende dette? http://www.planetminecraft.com/project/mountain-lake/ Et tårn/bygg som står i vannet, med en bro fra fjellet som eneste inngang? Lenke til kommentar
nicestefan Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 I'm so sorry that i griefed, isn't there anything i can do, and i mean anything for getting unbanned? please! (nicestefan) Lenke til kommentar
SLi Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Staff unbanner deg fredag Grief igjen: Permanent ban. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Neste gang får du ikke noen ny sjangse, nei. Bytt passord så ikke noen andre griefer med din konto og vær snill Og siden kveldens "Hunger Games" var ganske kaotisk med manuell setup har jeg drevet å funnet nye plugins for arenaer og slikt. Den forrige pluginen var et evig styr, til tross for at den var herlig "customizable", og når den ikke lenger fungerte som den skulle etter oppdatering så fant jeg heller noen nye. Har nå funnet en ny Spleef-plugin, en for Paintball, en for HungerGames og en for Hide-and-seek. Skal tilbringe morgendagen på rævva bak skjermen å sette de opp. Dukker nok opp en vanlig PVP-arena igjen også om ikke lenge. Har vært litt slapp på å oppdatere/vedlikeholde plugins i det siste, men det må jo gjøres. Sjallabais til neste gang Endret 16. juni 2013 av Lakus 1 Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 challengse acepted men kas shader pack bruker du ?? @lakus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 Bruker chocapic13 til vanlig. Latterlig lite FPS-loss med en av de "svakere" utgavene, og veldig pent på utlra :3 shaderpacks.zip Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 er det nå lov til å griefe uprotecta kister i PVE-områder? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2013 Jepp. Ulåste kister er det nå lov å forsyne seg av. Har sitti å plundret med arenaplugin i natt. Fire forskjellige arenaer er nå oppe. Deathmatch - /dm join - Alle mot alle og drep så mange du klarer på 3 minutter. Uendelig respawns og den med mest kills når tiden går ut vinner. Battleground - /bg join - To lag går mot hverandre. 1 liv hver, last team standing vinner. Paintball - /pb join - Alle mot alle i en paintballarena. 3 liv hver. Survival/hungergames - /sa join - Alle mot alle i en arena med elver, huler, tårn og skog. Utstyr finner man i kister. 1 liv hver. 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Siden jeg ikke så noe om hvor jeg kunne søke om denne "byggetillatelsen", poster jeg et innlegg her. Det er vel ikke mulighet for å få det av nærmeste moderator fortere enn svint? Det hadde i hvert fall vært kjekt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2013 Det er fordi vi ikke har noe søkeskjema Vi pleier å ta inn folk som logger på og prater litt og ikke bare slippe inn gjennom søknad. Hvem som helst kan skrive fine ord om seg selv, men ikke like mange som bare vil ødelegge gidder å sitte og prate med folk. Har fungert bra hittil Men om du ikke har blitt sluppet inn når jeg er hjemme fra jobb i dag skal jeg gjøre det selv Smiley. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Minecraft "Horse Update" launching next week Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2013 Jesus Kristus. The update-nightmare is back. "Heldigvis" tar det noen dager før Bukkit er på plass med sin oppdatering så jeg får tid til å manne meg opp 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Jesus Kristus. The update-nightmare is back. "Heldigvis" tar det noen dager før Bukkit er på plass med sin oppdatering så jeg får tid til å manne meg opp Update is coming... Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Jesus Kristus. The update-nightmare is back. Ikkje bare enda en uskyldning til å sitte på pc'en hele dagen? 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Jesus Kristus. The update-nightmare is back. "Heldigvis" tar det noen dager før Bukkit er på plass med sin oppdatering så jeg får tid til å manne meg opp Vær glad jeg ikke maser om at du må fikse sand-generatoren! Vær glad jeg ikke maser om at du må fikse sand-generatoren! Vær glad jeg ikke maser om at du må fikse sand-generatoren! Oja, stemmer, jeg gav opp det... Altså, du trenger ikke fikse den. Tenker jeg demonterer den som står i Metro. (Du må flytte skiltet!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå