Lakus Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 Kanskje jeg skal innføre heksebrenning? Alle som dreper noen som har på seg enchanted utstyr får 5 diamanter >8D 2 Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Dere som snakker for ein form av valuta på serveren, tenkt på wither skeleton heads? Er vel sjeldent nok det Lenke til kommentar
SLi Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Blir Lapiz Lazuli mest sannsynlig. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Japp, jeg og zz blir riiiiike! 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2013 Dere som snakker for ein form av valuta på serveren, tenkt på wither skeleton heads? Er vel sjeldent nok det Problemet er at det kan farmes, sånn som nesten alt i Minecraft kan Lapis og Diamond er to av de få tingene som ikke faktisk kan farmes og av de to er Lapis den mest ubrukelige, så da ble det Lapis som kan veksles inn. Kan veksle det inn i "hotellet" mitt i Metropoliae nå midlertidig og så begynner jeg å bygge en skikkelig butikk i dag Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Kult. Trolig det beste valget. Bare verdien på valutaen blir rett balansert, så ser dette bra ut. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Kommer hjem senere i kveld.. så skal jeg veksle inn en hel del.. Kommer hjem senere i kveld.. så skal jeg veksle inn en hel del.. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 "You dont have permission to create a shop" !!?? Er dette pga jeg er i end? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Åhh grav et hull til meg. Hadde med en fyr på nach på natt til lørdag, og viste ham Minecraft-trehuset mitt . 9 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) rakus, eg treng peng lapiz Endret 2. juni 2013 av CasterAnd Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 "You dont have permission to create a shop" !!?? Er dette pga jeg er i end? That would be it. Har bare gitt permissions til å starte butikker i world1 og world2 (Lakusland og Pakusland). Kan fikse Åhh grav et hull til meg. Hadde med en fyr på nach på natt til lørdag, og viste ham Minecraft-trehuset mitt . Det, er kanskje det beste jeg har hørt i hele dag. Vel, jeg sto opp nå for 3 minutter sien så det skal jo ikke så mye til, men likevel. Klasse. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Han var litt nerd selv da, så jeg tror trikset virket. Hahahahahahahahahahaaaaaa. Skal få låne meg mus, så jeg kan joine litt igjen . Lenke til kommentar
SLi Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Sikker mange andre som kunne ønske de bare kunne "Låne en mus". Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg vet om en iallefall ^^, 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Siden dudes og dudettes lurte på om det var noe sted man kunne samle litt butikker. Tadaa, jeg var dum og lagde et senter for butikker. Om noen satser på å selge masse av alle mulige materialer får man bedre plass av å lage en butikk selv, men om man vil kan man sette opp butikk inni her. Man kan selge Lapis Lazuli ved inngangene og alle rom i selve senteret er til butikker. Og siden jeg er en durst så ligger dette i Metropoliae. For å komme seg dit er det den grønne portalen i spawn til "Pakusland" og så den brune derfra til "Metropoliae". HOW DO I MAKE BUTIKKS YOU SAY? WATCH THIS I SAY! (det lønner seg å ha lageret ett annet sted enn inne på senteret, da lager tar stor plass) http://www.youtube.com/watch?v=uKrENmQHdAs Endret 3. juni 2013 av Lakus Lenke til kommentar
SLi Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hadde jo vært en idé å si hva det koster for en plass i senteret da, durst. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Det står i senteret, da, din durst Lenke til kommentar
SLi Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) I know, durst. men for de som vil ha info her: 1000 DORRA! Det er... ikke så mye. Endret 3. juni 2013 av SLi Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 1000 for plass i førsteetasje. Gratis i andreetasje og oppover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå