HerrGhost Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Tror jeg setter igang å lage kjøpesenter i metro.. Med dyre priser. Endret 28. mai 2013 av GhostViper Lenke til kommentar
Itek Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Servershops skal SELGE sjeldne/uoppnåelige ting. Servershops skal KJØPE et foreløpig ukjent materiale for å UNNGÅ at serveren går TOM for penger. Santsant, serveren går jo "tom" ettersom vi har mr zz. Men da er jo også pengene null verdt En annen ting, hva med de som har iron farm, automatisk isfarm, kyllingfarmer osv... de kan jo selge og selge og selge...! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 En annen ting, hva med de som har iron farm, automatisk isfarm, kyllingfarmer osv... de kan jo selge og selge og selge...! Om de setter opp sin egen butikk hvor de selger kylling fra en kyllingfarm så gjør ikke det meg noe. Alle har jo byttet bl.a jern mot andre ting leeeenge allerede, selv om vi ikke har hatt dorrals. Men det er lov å håpe at folk ikke gidder betale flere tusen for jern når man vet at eieren av butikken har "uendelig" av det Om de selger til sewrvershoppen derimot så er det et problem, og det er derfor vi må finne noe som servershoppen kan kjøpe av spillere som ikke folk har uendelig av. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Dårlig gjort å selge for "standard" pris når man har uendelige mengder. Som å bivåne ran You know who you are Lenke til kommentar
SLi Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Nei, siden jeg har brukt lang tid på å lage maskinen som lager "uendlige" mengder. Den er helt legit, den bare bruker det som alerede er i spillet veldig effektivt... Om det gir noe mening. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Joda, jeg hadde sikkert gjort det samme, så jeg kan forstå det. Vurderer å lage en selv, ettersom veggene i skyskraperen min egentlig skal være jernblokker. Men det er kanskje en altfor stor oppgave, tatt i betraktning antall timer og blokker brukt til nå. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Å bruke jernblokker er jo expensive as shit for meg og. Tror du maskinen lager ONE BILLION ILON i minuttet? Endret 28. mai 2013 av SLi Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Haha. Nei, det var mer ment som en veldig langvarig plan. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 Spørsmålet er hva som skjer med en gang en annen med iron-farm starter salg av jern Lenke til kommentar
SLi Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Har satt opp shop i Metro nå, rett til venstre, litt bakover fra portalen. Rødt ull og Stonebrick. Selger Glowstone og Enderpearls hittil.. Iron kommer. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Spørsmålet er hva som skjer med en gang en annen med iron-farm starter salg av jern Hmm, fremskritsplan: Sauefarm, check! Lager, check! Heis, check! Kyllingfarm, check! Isfarm, check! Trefarm Iron farm. Tror denne blir under bakken... Kufarm Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2013 Mah park is getting big 4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Beboere i Villanden Plaza får virkelig noe å stå opp til om morgenen. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Samme gjelder de som handler hos meg! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2013 Leker litt med Fraps for tiden. Vurderer å kanskje lage en form for videoer en gang, så tester litt innstillinger 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Oi, oæo! Vet hvor jeg skal gå etter glowstone/leire framover iallfall! Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Hehe, så bra ut. Pakusland skjuler fortsatt mange hemmeligheter... Er det noen som har en "Silk" bok tilsalgs forresten? Trenger det virkelig, ta kontakt på PM, betaler godt Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 "Enchantet" omtrent 15 bøker her om dagen i håp om Silk, fånyttes. Så jeg kan dessverre ikke hjelpe. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Ta en titt her, trollmenn: http://www.minecraft...m/1.5.1/42-Book Edit: Åja, 30 er gudd... Endret 31. mai 2013 av Itek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå