Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Servershops skal SELGE sjeldne/uoppnåelige ting.

Servershops skal KJØPE et foreløpig ukjent materiale for å UNNGÅ at serveren går TOM for penger.

Santsant, serveren går jo "tom" ettersom vi har mr zz. Men da er jo også pengene null verdt :p

En annen ting, hva med de som har iron farm, automatisk isfarm, kyllingfarmer osv... de kan jo selge og selge og selge...!

Lenke til kommentar

En annen ting, hva med de som har iron farm, automatisk isfarm, kyllingfarmer osv... de kan jo selge og selge og selge...!

Om de setter opp sin egen butikk hvor de selger kylling fra en kyllingfarm så gjør ikke det meg noe. Alle har jo byttet bl.a jern mot andre ting leeeenge allerede, selv om vi ikke har hatt dorrals. Men det er lov å håpe at folk ikke gidder betale flere tusen for jern når man vet at eieren av butikken har "uendelig" av det ;)

Om de selger til sewrvershoppen derimot så er det et problem, og det er derfor vi må finne noe som servershoppen kan kjøpe av spillere som ikke folk har uendelig av.

Lenke til kommentar

Joda, jeg hadde sikkert gjort det samme, så jeg kan forstå det.

Vurderer å lage en selv, ettersom veggene i skyskraperen min egentlig skal være jernblokker. Men det er kanskje en altfor stor oppgave, tatt i betraktning antall timer og blokker brukt til nå.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er hva som skjer med en gang en annen med iron-farm starter salg av jern ;)

Hmm, fremskritsplan:

Sauefarm, check!

Lager, check!

Heis, check!

Kyllingfarm, check!

Isfarm, check!

Trefarm

Iron farm. Tror denne blir under bakken...

Kufarm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...