Notatblokk Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Kommer når jeg får tak i mus litt mer permanent, bor fortsatt halvveis hos venninna mi og ingen av oss har pc-mus. Buuu. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Kommer når jeg får tak i mus litt mer permanent, bor fortsatt halvveis hos venninna mi og ingen av oss har pc-mus. Buuu. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Kommer når jeg får tak i mus litt mer permanent We shall speak no more of this. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Løp en runde rundt huset og bli kvitt noen hormoner 'a . Lenke til kommentar
SLi Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Haha.. tror gamle mortensol har mistet disse pubertetshormonene for leeenge siden. Ellers er det noe galt med han! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 Helg, helge, helget og helga. Har noen forsøkt å lage en "Villager" by? Altså et sted med bygg som er delt opp i mindre "leiligheter" som villagers naturlig bor i? Tenkte plutselig at det er jo det nærmeste man kommer en såkalt ekte by i MC. Lurer på om ikke jeg skal lage noen bygg i Metropoliae som har slike "leiligheter" i førsteetasje for å se om de vil formere seg i dem. Husk at reglene for ulåste kister snart forandres! Snart vil alle ulåste kister, uavhengig av om de står i et PVP eller PVE-område, være fritt vilt for alle som finner dem. Husk derfor på å låse kistene dine hvor enn de er! Kister som står inni et rom hvor inngangen er "beskyttet" av en låst dør er unntaket, da selve rommet er låst og dermed telles kistene også som låst. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Gjelder redstone dører som låste dører? og når vil dette tre i kraft? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 Låste dører må nesten defineres som dører låst med skilt. Når? I Lakustid eller virkelig tid? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Virkelig tid, når trer endringene i kraft? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 Tja. Nå spør du vanskelig. Plutselig! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 har dere i gang noen store prosjekter inne på servern om dagen? jeg ender bare opp med å lage gårder Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 Det nærmeste vi kommer et "prosjekt" akkurat nå må vel være Metropoliae. En "moderne" by. Alle har jo sine prosjekter, men man kan ikke bygge en by alene Her er mine siste par mnd i midten, fositek sine uker er den buede til venstre og Villanden sitt fremtidelige liv er de høye søylene til høyre. Fra Metro. Jeg håper iallefall at flere blir med å utvide her, for jeg har egentlig aldri sett en haug skyskrapere i Minecraft-survival før. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Løp en runde rundt huset og bli kvitt noen hormoner 'a . Giggety. Uff Jeg beklager, men jeg klarer bare ikke å la sånne kommentarer gå upåaktet hen... Måtte bare Helg, helge, helget og helga. Har noen forsøkt å lage en "Villager" by? Altså et sted med bygg som er delt opp i mindre "leiligheter" som villagers naturlig bor i? Jeg har laget en by for villagers. Like utenfor Steinheim, mot ravinnen min. Endret 24. mai 2013 av mortensol Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg har laget en by for villagers. Like utenfor Steinheim, mot ravinnen min. Ahh, stemmer det! Hadde nesten (les: faktisk) glemt det. Da vet du kanskje hvordan husene må være for at de skal formere seg der? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Alt som skal til for at de har en hyggelig stund, er nok dører Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Mener å huske at Xavier har villagers i hulen sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå