Itek Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 LAAAAKUS! Dette fungerer fortsatt ikke utenfor Spawn fylke.. Dobbelklikk fungerer bare utenfor fylkene, inni fylkene kan man zoome ved å scrolle !! - fant ut av det nå Stop it! Jeg (Zz) gir 5 dia til alle som stemmer ut dem som ikke heter Zz Må si jeg fikk veldig lyst til å stemme ut zz nå Lenke til kommentar
SLi Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg skal missbruke blå kreftene mine på alle som har stemt imot meg! (Du har fortsatt tid til å endre tilbake) You never saw this post Lakus.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-305496 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Long time no sea! Jeg kjem væll på etter hvert etter eksamens tider, denne helgen blir det nok bare forberedelse på fckings matte eksamen! Også hadde jeg en egen server en liten stund, men savner dere, gamle grisene Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Matte eksamen? Du er utrolig heldig Satser på at jeg også kommer innpå litt, gipset hånd så har mye fritid framover Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Du skylder meg fem diamanter, Zz . Er hjemme i helgen, håper å få spilt litt. Laptopen er ikke noe grei med meg og gir meg så kjip fps de få gangene jeg prøver meg innpå. Lenke til kommentar
GiDeg Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Endret stemmen igjen.. var ikke meningen at det skulle bli en trend Lenke til kommentar
SLi Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Har sagt til meg selv at jeg SKAL ha ferie når jeg først er i utlandet. Så nekter å logge på før mandag. Spørs om jeg klarer det. Diskusjon.no skal jeg gi meg selv lov til å bruke litt nå på kveldstider da Og folkens, jeg blir lei meg om dere stemmer ut meg Endret 16. mai 2013 av SLi Lenke til kommentar
Itek Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Og folkens, jeg blir lei meg om dere stemmer *meg ut* Skriveleif... Bare siden du er deg! 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Er da ikke feil. "Jeg blir lei meg om dere stemmer ut meg" (ikke deg, han, hun, den). Her jeg bor er ikke det (er det ikke) en uvanlig måte å bygge opp en setning. "Slemt at du ga spillet til MEG og ikke HAN!". ("Ga meg spillet" kan vel også brukes). "Jeg blir lei meg om dere stemmer ut meg, og ikke Ghostviper". Endret 16. mai 2013 av SLi Lenke til kommentar
Itek Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Det var ikke pronomenet jeg pekte på, kun setningsoppbygningen... Jeg tror det er feil likevel. Jeg vet det er mange, spesielt yngre folk, som snur om på ordene på den måten. De sier bla.: "jeg blir lei meg om dere stemmer ut meg" (Noe jeg tror er feil) istedet for: "jeg blir lei meg om dere stemmer meg ut" og: "Her jeg bor er ikke det en uvanlig måte å bygge opp en setning." (Noe jeg tror er feil) istedet for: "Her jeg bor er det ikke en uvanlig måte å bygge opp en setning." Men jeg kom egentlig ikke for å pirke på Sli. Har mest sannsynlig funnet en redstone-elevator som er lagg-proof!! WEEEEEE!! Den er bygd og testet i creative, som forøvrig virker laggy for flere av brukerne (@ Lakus). Dessuten har jeg lagd meg en automatisk bøttefyller for lava og vann! Jeg vet bare ikke hvor jeg skal få plass til den 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Betyr det at jeg vant? Skal til Oslo etterpå Lakus... Jeg vinner, sant? Muhaha. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 GhostViper får førsterett på å velge seg ett av de tre fylkene han vil ha det Blenda-hvite bygget sitt. Ta en titt på kartet og si høyre, venstre eller midten Zz og fositek må krangle om de to som blir igjen etter Ghostface. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Betyr det at jeg vant? Skal til Oslo etterpå Lakus... Jeg vinner, sant? Muhaha. Kjører nedom Tønsberg, da? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 Zz sitter sikkert allerede i bilen Lenke til kommentar
SLi Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Haha! Du er to dager for seint ute, Juliess! Når er du tilbake på serveren? Og med "skal til Oslo" mente jeg til Gardermoen, så kjøre igjennom Oslo for å komme hjem. Hadde ikke tatt så mye ekstra tid å kjøre innom Bærum.. Tønsberg derimot! Endret 22. mai 2013 av SLi Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 Ghost valgte fylket i midten. Fosi og Zz: Sloss om høyre og venstre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå