Itek Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Kartet: Får opp feilmelding (error loading js.coord eller no), kan ikke zoome innenfor fylkene og kartet har et rødskjær innenfor fylkene... Skal det være sånn??? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Hadde det problemet med coords.js jeg og. Slett cachen i nettleseren så ordner det seg. Rødskjæret skal jeg gjør noe med Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 CTRL + R (Evt. CMD + R) når du er på kartet Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Nå har jeg endelig flytta inn i huset med bra nett og greier. kommer inn i løpet av få dager om ikke jobben tar all tia. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 oi! Jeg må innom og ferdigstille bygget mitt til byggekonkurransen i dag! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 *kremt* Byggekonk frem til 12. mai.. Hva nå? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Siden Lakus har brukt mer enn et minutt på å svare så sier vi at JEG VANT KONKURANSEN! Takk folkens, veldig hyggelig Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2013 Ja, Zz vant. Han får +3cm på penis. Nei, det drøyde bare litt sånn i tilfelle noen skulle bestemme seg for å slenge opp noe. Er ikke så mye å stemme over nå Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2013 Det endte ikke med å stemme inn tre stykker, men å stemme èn ut. Noe som forsåvidt funker like bra for min del, hvis ikke bedre MrZz er like classy som alltid Fositek er en mann med stor ... GhostViper88 heter egentlig Cæsar Edgeis golden Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Fositek hjalp bittelitt på slutten på mitt prosjekt da. Så om jeg vinner så vinner fositek litt også <3 STEMMER UT GHOSTVIPER88 SITT FORDI DET ER MIN STØRSTE KONKURENT :O Stemte ut Sau på avstemningen, fordi Sau alltid er det riktige svaret. Endret 14. mai 2013 av SLi Lenke til kommentar
Itek Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Må jeg stemme UT?!! - Huff, trodde jeg skulle stemme på meg selv jeg, da vil jo dette bli vanskelig -.- Fositek hjalp bittelitt på slutten på mitt prosjekt da. Så om jeg vinner så vinner fositek litt også <3 Stemte ut Sau på avstemningen, fordi Sau alltid er det riktige svaret. - så er jo ditt bygg bittelite og da. -Noe som gjør at jeg vinner uansett siden det er kun en som skal ut! Sau er det riktige svaret, men skal sau da ut? eller?? Burde egentlig stemme ut Ghostwiper sitt ettersom han nektet å hjelpe meg, men det ser ut til at han har brukt litt mer tid enn Edgeis, og siden det er i samme stil... Sry, Edgeis :/ Endret 15. mai 2013 av Itek Lenke til kommentar
Itek Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 LAAAAKUS! Dette fungerer fortsatt ikke utenfor Spawn fylke.. Kartet: kan ikke zoome innenfor fylkene og kartet har et rødskjær innenfor fylkene... Skal det være sånn??? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 Det er ikke noe problem her, og det er ikke noen begrensning i configen :/ Lenke til kommentar
Itek Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) wutwut? Jeg kan iallfall ikke zoome med dobbelklikk.. Ser nå at det gjelder innenfor alle fylkene, ikke bare spawn. Hmm.. Har jeg ikke klart det før? brb.. Back! Ser ikke ut til at å slette logg (cahce ++ ) hjelper heller. ctrl+R er også uten virkning... Endret 15. mai 2013 av Itek Lenke til kommentar
SLi Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Endret stemme, nå har alle en mot seg Sau vil uansett alltid være det riktige svaret i mitt hjerte.. Endret 15. mai 2013 av SLi Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) &/(#)&()%&& Kom opp i norsk skriftlig eksamen... Å over til noe MC relatert, flotte bygg alle sammen ! meen en djevelsk stemme kan avgjøre litt av vært.. Endret 15. mai 2013 av Mr Serious Lenke til kommentar
GiDeg Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Stemmer imot zz ettersom han er(var) den eneste som ikke hadde fått noen stemmer mot seg 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Stemmer imot zz ettersom han er(var) den eneste som ikke hadde fått noen stemmer mot seg Lenke til kommentar
SLi Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Stop it! Jeg (Zz) gir 5 dia til alle som stemmer ut dem som ikke heter Zz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå