Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig

Anbefalte innlegg

Paintball var ganske awesome :3

Er btw skilter i rommet til venstre i Spawn også for de som ikke gidder å skrive kommandoer. Det er litt uoversiktlig nå mens jeg lærer meg pluginen skikkelig, men hold ut. Det skal bli bedre.

EDIT: Bumper denne:

Ganske viktig om køsystemet til arenaene.

Når du skriver /XXXX join blir du lagt inn i køen til arenaen. Hver av arenaene tar opp til 9-12 spillere samtidig. Etter 20 sekunder starter dog kampen automatisk selv om det ikke er fyllt opp med spillere. Om man da bare er f.eks 3 i køen så starter kampen med 3 spillere. Dette er selvfølgelig for at man skal slippe å måtte være 9-12 stykker for å spille.

Om man skriver /XXXX join mens en kamp allerede er i gang vil det startes en ny kamp med en gang den som allerede er i gang blir ferdig, noe som betyr at de som spilte før deg ikke vil rekke å bli med i din runde. Det funker jo fint om dere ønsker å spille annenhver gang, men man vil kanskje spille alle samtidig. For å gjøre det enkelt for alle å spille sammen samtidig så venter man til køen er tom, evt skriver /XXXX leave for å tømme køen og så skriver alle /XXXX join samtidig. Da blir alle med samtidig uansett.

Eventuelt kan jeg se om jeg skjønner lobbysystemet, så kan man sette opp en liten lobby hvor alle trykker på en knapp når de er klare.

Endret av Lakus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden dere ikke kan fly i de vanlige verdenene tenkte jeg dere kunne ha godt av litt ekstra plass å fly på i Creative.

Men hvor stor plass trenger man? Jeg vil ikke lage en Creative-server, men jeg ser jo at 32x32 er litt trangt, selv for bare redstone-testing.

Lenke til kommentar

Ja, så det i loggen nå nettopp. Tok en liten tur igjennom den for å se om folk faktisk snakker når jeg ikke er på eller om de alltid er like stille. Og ja, folk snakker når jeg ikke er på :confused:

Har vært noen som har nevnt det tidligere også, så ja hvorfor ikke liksom. Kunne i teorien gitt infinite plass, men grunnen til at jeg vil beholde tomtene er at det gjør "skademinimering" veeeeeeeeeeeeldig mye lettere for alle.

BTW: TV-serien Vikings er egentlig helt grei. Tidsfiller frem til Game of Thrones episoder :D

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...