aBadMan Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Afh, vet dere om noen gode Character skin nettsider? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 http://minecraft.novaskin.me/ Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Lakusland.net nede ? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 virker sånn :/ men kartet fungerer da???!!! http://mc.lakusland.net:8123/ Lenke til kommentar
Itek Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg får den ikke opp. Kun bufret kopi :s why?? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hvem vet. Jeg har vært innne hele tiden, samme med Lakus. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Det er nettsiden det er snakk om, Zz Lenke til kommentar
SLi Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Nå ga det Fositek sa mening... Stupid me. Hvorfor våknet jeg helt random nå midt på natta? Fuck you brain. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Vil ha en pc som funker, så jeg i det minste får sjekket hva som skjer på severen. Endret 22. april 2013 av Bloodlines Lenke til kommentar
SLi Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Og studentpengene tillater ikke det? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Vil ha en pc som funker, så jeg i det minste får sjekke hva som skjer på severen. Yup, definitely drunk. Endret 22. april 2013 av SLi Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 And the grammar nazi strikes again. Watch out folks ! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Hehe, ble skrevet mens jeg redigerte film så fikk ikke med meg at ord manglet. Og nope studentpenger holder ikke til ny pc. Endret 22. april 2013 av Bloodlines Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Fucking yes. Endelig fått Arenapluginen til å virke. Lønner seg å spørre dem som har laget pluginene om hjelp later det til. Hvem skulle trodd det Nå kan matchene endelig starte selv om ikke alle slottene for matchen fylles. Jeg kan sette en maksgrense på f.eks 12 spillere i en match, men den starter etter XX antall sekunder uavhengig av hvor mange som faktisk er med. Så da kan man spille så mange man vil Problemet frem til nå har vært at man måtte da ha 12 spillere før kampen startet. Jeg spår noen timer med arena-making Smileys! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Awesome. Skal bli godt å få litt adrenalin inn i Minecraft-tilværelsen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Åkai, da funker iallefall /spleef join, /paintball join og /arena join. Spleef er vanlig spleef. Grav og dø basically. Arena er alle mot alle, den mest flest kills vinner. Paintball er snøballkrig med 3 respawns. Kanskje finne på noe mer spennende baner og moduser etterhvert EDIT: Ganske viktig om køsystemet til arenaene. Når du skriver /XXXX join blir du lagt inn i køen til arenaen. Hver av arenaene tar opp til 9-12 spillere samtidig. Etter 20 sekunder starter dog kampen automatisk selv om det ikke er fyllt opp med spillere. Om man da bare er f.eks 3 i køen så starter kampen med 3 spillere. Dette er selvfølgelig for at man skal slippe å måtte være 9-12 stykker for å spille. Om man skriver /XXXX join mens en kamp allerede er i gang vil du neste starte en ny kamp med en gang den forrige er ferdig, noe som betyr at de som spilte før deg ikke vil rekke å bli med i din runde. Det er flott om dere ønsker å spille annenhver gang, men man vil kanskje spille alle samtidig. For å gjøre det enkelt for alle å spille sammen samtidig så venter man til køen er tom, evt skriver /XXXX leave for å tømme køen og så skriver alle /XXXX join samtidig. Da blir alle med samtidig uansett Er btw skilter i rommet til venstre i Spawn også, for de som ikke gidder å skrive kommandoer Det er litt uoversiktlig nå mens jeg lærer meg pluginen skikkelig, men hold ut. Det skal bli bedre. Endret 23. april 2013 av Lakus 1 Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Moro var det iallfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå