Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fucking yes. Endelig fått Arenapluginen til å virke. Lønner seg å spørre dem som har laget pluginene om hjelp later det til. Hvem skulle trodd det :p

Nå kan matchene endelig starte selv om ikke alle slottene for matchen fylles. Jeg kan sette en maksgrense på f.eks 12 spillere i en match, men den starter etter XX antall sekunder uavhengig av hvor mange som faktisk er med. Så da kan man spille så mange man vil :D

Problemet frem til nå har vært at man måtte da ha 12 spillere før kampen startet. Jeg spår noen timer med arena-making :D Smileys! :D

Lenke til kommentar

Åkai, da funker iallefall /spleef join, /paintball join og /arena join.

Spleef er vanlig spleef. Grav og dø basically.

Arena er alle mot alle, den mest flest kills vinner.

Paintball er snøballkrig med 3 respawns.

Kanskje finne på noe mer spennende baner og moduser etterhvert :p

EDIT: Ganske viktig om køsystemet til arenaene.

Når du skriver /XXXX join blir du lagt inn i køen til arenaen. Hver av arenaene tar opp til 9-12 spillere samtidig. Etter 20 sekunder starter dog kampen automatisk selv om det ikke er fyllt opp med spillere. Om man da bare er f.eks 3 i køen så starter kampen med 3 spillere. Dette er selvfølgelig for at man skal slippe å måtte være 9-12 stykker for å spille.

Om man skriver /XXXX join mens en kamp allerede er i gang vil du neste starte en ny kamp med en gang den forrige er ferdig, noe som betyr at de som spilte før deg ikke vil rekke å bli med i din runde. Det er flott om dere ønsker å spille annenhver gang, men man vil kanskje spille alle samtidig. For å gjøre det enkelt for alle å spille sammen samtidig så venter man til køen er tom, evt skriver /XXXX leave for å tømme køen og så skriver alle /XXXX join samtidig. Da blir alle med samtidig uansett :)

Er btw skilter i rommet til venstre i Spawn også, for de som ikke gidder å skrive kommandoer :)

Det er litt uoversiktlig nå mens jeg lærer meg pluginen skikkelig, men hold ut. Det skal bli bedre.

Endret av Lakus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...