Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg skal ærlig innrømme at selv om jeg overdrev litt når jeg sa at jeg ikke gledet meg veldig til ferien så overdriver jeg ikke når jeg sier at jeg faktisk føler meg lurt når jeg nå er hjemme i Norge igjen. Noen har lurt meg til å se hvordan livet kan leves, men så blir jeg sendt tilbake hit igjen. Ikke at det var noe spesielt luksuriøst eller noe. Det vil si, de leilighetene vi bodde i var det høy standard på, men det er ikke de jeg tenker på når jeg snakker om reisen. Jeg tenker på alt utenfor vårt lille leilighetskompleks, som var på størrelse med en ert på et kjøkkengulv. Man gikk på do blant biller og toalettpapiret kastet man i en pose ved sidenav. Bilene er slitnere enn en crackhore uten penger. Husene er små, ofte med hull i veggene og om det er fortau sidenav veien er opp til hver enkelt som eier et stykke land inntil den. Den beskrivelsen appellerer nok ikke til alle, men dayyyym. Dat country.

Glad for at den andre familien fikk blitt med til tross for streik osv for å si det mildt. Hadde ikke hu ene jenta der vært med hadde det absolutt ikke vært det samme. Nei, ikke sånn. For det første så er hun 14 og for det andre så er hun tremenningen min. Siden jeg vet at det vil bli køddet med så kom jeg dere i forkjøpet ;) Hadde ikke den andre familien blitt med ville det blitt en veldig standard familieferie, men siden de også fikk blitt med fikk jeg, søster og det tredje hjulet på vogna gjort ting litt sidenav også (haha- fuck you :p )

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, jeg skal ærlig innrømme at selv om jeg overdrev litt når jeg sa at jeg ikke gledet meg veldig til ferien så overdriver jeg ikke når jeg sier at jeg faktisk føler meg lurt når jeg nå er hjemme i Norge igjen. Noen har lurt meg til å se hvordan livet kan leves, men så blir jeg sendt tilbake hit igjen. Ikke at det var noe spesielt luksuriøst eller noe. Det vil si, de leilighetene vi bodde i var det høy standard på, men det er ikke de jeg tenker på når jeg snakker om reisen. Jeg tenker på alt utenfor vårt lille leilighetskompleks, som var på størrelse med en ert på et kjøkkengulv. Man gikk på do blant biller og toalettpapiret kastet man i en pose ved sidenav. Bilene er slitnere enn en crackhore uten penger. Husene er små, ofte med hull i veggene og om det er fortau sidenav veien er opp til hver enkelt som eier et stykke land inntil den. Den beskrivelsen appellerer nok ikke til alle, men dayyyym. Dat country.

Glad for at den andre familien fikk blitt med til tross for streik osv for å si det mildt. Hadde ikke hu ene jenta der vært med hadde det absolutt ikke vært det samme. Nei, ikke sånn. For det første så er hun 14 og for det andre så er hun tremenningen min. Siden jeg vet at det vil bli køddet med så kom jeg dere i forkjøpet ;) Hadde ikke den andre familien blitt med ville det blitt en veldig standard familieferie, men siden de også fikk blitt med fikk jeg, søster og det tredje hjulet på vogna gjort ting litt sidenav også (haha- fuck you :p )

ost.

Lenke til kommentar

"Post it again..."

Javel, så får jeg vel gjøre det da..

Lakus:

Problemene står i kø når du kommer hjem:

- Salg til skiltene fungerer ikke, verken singelskilt eller kobi S/B skilt.

- Kan ikke kjøpe/selge til egne skilt...

- Creative verdenen er uspillbar-laggy (iallfall uspillbar for meg...) laggy for andre og...

- Sandgen fungerer ikke (dette er iallfall midlertidig løst på en god måte i metropoleae).

- Oppdateringer til stable/1.5.1 osv...

hmm, var det ikke en/et par ting til?

Edit:

Joda, 1 ting til...

Lenke til kommentar

Jeg syntes veldig synd på Lakus:

• Fiks sandgen kode.
  • Oppdater Bukkit.
  • Oppdater Lockette (og diverse andre uoppdaterte plugins?)
  • Å selge til skilt i BattleShops fungerer ikke.
  • Creative verdenen er laggy, og for noen uspillbar (Finn problem, og fiks).
  • Creative: Bug hvor det ikke går ann å plassere egne blokker på egen tomt.

Kommer sikkert på mer..

Edit: Damn fositek, jeg sa jeg skulle poste :p

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Hva gjør du der borte?

Bare ferie og besøk hos familie. :) Å være fra Norge gjør det bra å være turist hvor som helst i verden, blant annet på grunn av høyt prisnivå i Norge. Alt blir jo billig i utlandet. Men det er alltid godt å komme hjem. Ville ikke bodd noe annet sted. Så kan man heller dra på ferie oftere, dersom man lengter bort en gang i blant :)

Lenke til kommentar

Vi tenker ganske likt :)

Lengter alltid hjem til Norge når jeg ferierer i utlandet, men åhh som jeg elsker å være i utlandet også. Spesielt på varmere steder. Er så mye mer happy.. Litt trist land... Norge altså.. men fortsatt mitt land <3

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...