SLi Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Weee Du skal ikke demote meg siden jeg ikke spurte deg først? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Det diskuteres heftig i "Vi i Lakusland som er over 20"-gruppa, Zz. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Gratulerer fositek som ny vakt (grønnis) på serveren.... Thanks Lakus: Problemene står i kø når du kommer hjem: - Salg til skiltene fungerer ikke, verken singelskilt eller kobi S/B skilt. - Kan ikke kjøpe/selge til egne skilt... - Creative verdenen er uspillbar-laggy (iallfall uspillbar for meg...) laggy for andre og... - Sandgen fungerer ikke (dette er iallfall midlertidig løst på en god måte i metropoleae). hmm, var det ikke en/et par ting til? Edit: Joda, 1 ting til... Endret 28. mars 2013 av Itek Lenke til kommentar
SLi Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Thanks Lakus: Problemene står i kø når du kommer hjem: - Salg til skiltene fungerer ikke, verken singelskilt eller kobi S/B skilt. - Creative verdenen er uspillbar-laggy (iallfall uspillbar for meg...) laggy for andre og... - Sandgen fungerer ikke (dette er iallfall midlertidig løst på en god måte i metropoleae). - hmm, var det ikke en/et par ting til? - Enten være snill å gi MrZz rettigheter til å sette ut portaler, eller sette en portal der hvor LordB, LimeF, SuperM og Corn bor i Pakusland (jeg sjekket, og det er godkjent av meg ihvertfall). Sånn Also: Et par dager etter at Lakusland ble "offentlig" og ikke bare for dem i SO. 1 tråden.. Good times! Du er skikkelig fotogén Villanden! Se på det smilet! Colgate, baby! Endret 28. mars 2013 av SLi Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Thanks Lakus: Problemene står i kø når du kommer hjem: - Salg til skiltene fungerer ikke, verken singelskilt eller kobi S/B skilt. - Creative verdenen er uspillbar-laggy (iallfall uspillbar for meg...) laggy for andre og... - Sandgen fungerer ikke (dette er iallfall midlertidig løst på en god måte i metropoleae). - hmm, var det ikke en/et par ting til? OST Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hvor er du søte duselusen? Påske og mye sosialt og fyll :-) . Kommer tilbake! <3 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hello people of Lakusland, alt bra der? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Har ikke vært der på 100 år. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Har ikke vært der på 100 år. Hmm, serveren nærmer seg et år, et døgn = 20 min in game, dvs 72 mc dager = 1 irl døgn Dette betyr igjen at serveren nærmer seg 72 x 365 = 26280 døgn, eller 72 år, så..... aBaDmAn91 har spilt de siste 100 årene.. Og hva dere kan gjøre nå er å gå inn i loggen på spillet, lese av tid dere har spilt (døgn), gange dette tallet med 72.. Hvor mange dager/år har du spilt? [antar at et mc år er like langt som et jordår, ettersom det er umulig å finne ut hvor lang tid mc-verden bruker rundt mc-sola..] 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Haha forventa ikke den der. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Minecraft time to real time conversion A chart showing the approximations of Minecraft time to real time. The following are approximations of Minecraft time to real time: 1 Minecraft second = 0.0138 seconds of gameplay. 1 Minecraft minute = 0.83 seconds of gameplay. 1 Minecraft hour = 50 seconds of gameplay. 1 Minecraft day = 20 minutes of gameplay. 1 Minecraft week (7 days) = 2.3 hours of gameplay. 1 Minecraft month (30 days) = 10 hours of gameplay. 1 Minecraft year (365.25 days) = 121.75 hours or 5.07 days of gameplay. The approximation of real time to Minecraft time: 1 second of gameplay = 1 Minecraft minute and 12 Minecraft seconds. 1 minute of gameplay = 1 Minecraft hour and 12 Minecraft minutes. 1 hour of gameplay = 3 Minecraft days. 1 day of gameplay = 72 Minecraft days, = 2.4 Minecraft months. 1 week of gameplay ≈ 1.5 Minecraft years, ≈ 17 Minecraft months, = 72 Minecraft weeks, = 504 Minecraft days 1 month of gameplay ≈ 6 Minecraft years, = 72 Minecraft months, ≈ 308.5 Minecraft weeks, = 2,160 Minecraft days 1 year of gameplay = 72 Minecraft years, ≈ 876.5 Minecraft months, ≈ 3,757 Minecraft weeks, ≈ 26,297.5 Minecraft days Start å regn, fositek! Kilde: http://www.minecraft...Day-night_cycle Endret 29. mars 2013 av SLi Lenke til kommentar
Itek Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Kommer ikke så langt uten å vite når serveren startet opp og om jeg skal ta med eventuelle resets. Eller? Hva var det du ville ha meg til å regne ut ZZ, SLi? Endret 29. mars 2013 av Itek Lenke til kommentar
Itek Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Positivt: Ferdig med sorteringsmaskinen... Negativt: Systemet er tregt og jeg har funnet et annet system som er raskere, mindre kostbart og mer pålitlig mhp mobs som kan stoppe rail.. Da får jeg vel starte på nytt... 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Ops, oppdaterte til 1.5.1, oh well gidder ikke å begynne me rollback til 1.5. ;P Lenke til kommentar
Itek Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Spiller også på 1.5.1, no problem Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Svaret er Sau, fordi pinnekjøtt er himmelsk. får ikke spilt, fordi jeg hakke skaffa internett her jeg har flytta inn og flytter ut i juni til et anna sted så veit ikke om jeg gidder. skjer det no fett inne på servern om dagen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå