LithitiumS Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Hei Freia. Pål her. Æ har en forderfelig trist historie å dele med dåkker…:O( Idag skulle æ kose mæ sammen med guttan mine hjemme. Og for å være litt sunn, så tenkte æ at vi kunne koke egg. Og siden kona mi e reist til Førde i bursdag til han Einar, så måtte æ jo koke eggan sjøl. Av gammel vane, så valgte æ egg fra Prior til mæ og eldstegutten. Mens minstegutten ville gjerne prøve dåkkers påske-egg….. Og som dåkker sjøl kan se på bildet va resultatet katastrofalt. Egget fra Prior ser helt fint ut. Mens dåkkers egg e blitt helt ødelagt. Det må jo være gått ut på dato eller nåkka sånt? Æ fant ut på google at egg skulle koke i cirka 8 minutter, men hele egget va nesten gått i oppløsning etter bare 27 sekunder. Ka kan det være som har skjedd? Æ tør ihvertfall ikke la nån av ungan spise av det der egget, for det må jo være nåkka alvorlig galt med hønan dåkker bruker. Han Amer Kovac sier at det kan hende det e sånne Halal-egg, og at det e derfor det blir sånn når man koker det. Men det går vel ikke an? Gjør det vel? Æ trur egentlig ikke så mye på han, for både han og han Kjetil Vistad Labahå påstår åsså at haren kan legge egg i påska, og det e nu hvertfall ikke sant. E det vel? Men nu sitter æ altså her med en utrøstelig liten gutt som skriker, og sier at æ har ødelagt alt.. Og det har æ jo IKKE. Det e jo dåkker som har ødelagt alt, så æ syns ærlig talt at det her, ja det her får dåkker bare ordne opp i Freia. Æ vil nødig bli nødt til å gå til avisan med det her. Hvis dåkker skjønner ka æ mener…???? Håper på svar. Med hilsen Pål Riise, Kirkenes P.S Dersom æ ikke tvinges til å gå til media med det her, vil æ gjerne være anonym. Æ har ikke løst å framstilles som en gammel grinebiter hvis det ikke e nødvendig. — med Einar Jakobsen. 5 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Hepp dudes og dudettes, jeg har oppdatert til 1.5. Det er en Dev-build så om dere finner noe rart så si ifra EDIT: Foreløpig kan jeg ikke disable Ghast block-damage. Det betyr at Ghasts kan sprenge blokkene rundt deg når du er i Nether. Dette blir fikset når WorldGuard oppdateres. Foreløpig må dere bare være obs på at Ghasts er farlige Endret 16. mars 2013 av Lakus Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Tenkte jeg bare skulle rose litt og si at jeg liker serveren kjempegodt, alle er hyggelige (og noen klin gærne) og man får hjelp om man trenger . Har det alltid hyggelig når jeg logger inn! Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Tenkte jeg bare skulle rose litt og si at jeg liker serveren kjempegodt, alle er hyggelige (og noen klin gærne) og man får hjelp om man trenger . Har det alltid hyggelig når jeg logger inn! Awww, bra at du liker deg her. Og håper du blir blant oss lenge. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Tenkte jeg bare skulle rose litt og si at jeg liker serveren kjempegodt, alle er hyggelige! tnaaw takk (og noen klin gærne) *kremt*Kvitt*kremt* Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Tenkte jeg bare skulle rose litt og si at jeg liker serveren kjempegodt, alle er hyggelige (og noen klin gærne) og man får hjelp om man trenger . Har det alltid hyggelig når jeg logger inn! Tnaaaw tnaaw takk *kremt*Kvitt*kremt* EEEEEEY! Noes. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 LOL GAAY! Har installert en plugin som gjør at dere kan selge og kjøpe stuff. Sett opp et skilt og blablabla. Lagde video fordi jeg ikke orket å skrive alt. http://www.youtube.com/watch?v=uKrENmQHdAs Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Liker videoen Lakus, flink gutt! Har noen ting å si vell å merke.. Holde styr på s/b er noe forbanna herk når man skal forklare, enig der ja. Ganske gøy å kunne lese PM-ene til folk iløpet av videoen og lydeffektene dine er jo bare fantastiske Lenke til kommentar
SLi Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Liker videoen Lakus, flink gutt! mhm! DAT SIGN! hahahahahha. Good eyes! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 LOL GAAY! Har installert en plugin som gjør at dere kan selge og kjøpe stuff. Sett opp et skilt og blablabla. Lagde video fordi jeg ikke orket å skrive alt. IDEO Genialt, da slipper jeg å sortere kistene mine manuelt!? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 Haha, ja det er jo også et bruksområde Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Jeg stemte ku og har blitt fjernet! Diktatur! 2 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Slik det skal være. Ære være sau. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Sau er eneste riktige svar. 1 Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Nå trenger vi bare 80 stemmer til på sau, og ingen på andre alternativer, så har vi 98%! Edit: leif Endret 19. mars 2013 av mortensol 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Fant en BUG! kickes ut av serveren hver gang jeg skal legge noe inn/ta noe ut av dobbel trapchest. Dette gjelder KUN dobbel, ikke enkel. (kun testet i creative) Endret 19. mars 2013 av Itek Lenke til kommentar
SLi Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Som jeg sa i sta kjører vi fortsatt Dev (eller muligens Beta nå) build. Så bugs er det helt klart her. Til en stabil release har kommet, så er det ikke mye Lakus kan gjøre for å fikse det. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Strikker creeper-lue! Gjenstår å se hvor vellykket den blir. Tror selve creeperen blir bitteliten, men. Jaaajaaa. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå