Itek Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Høhh? park? Jeg har sikkert fjernet 100 trær i dag... Håper ikke dette var i "parken" Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Haha. Nei, det var ikke noe stor park akkurat. Kom bare så langt som to benker rett ved fortauet og hadde smått begynt på noen gjerder bak der. Hvis noen har bygd bak på det åpne som skulle bli park er det ikke noe stress, jeg kan bare lage mer . Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Er en viss fare for at de benkene kommer til å bli overkjørt av fortauet ^^, Jeg lurer på om vi kan lage en farm der hvor det hvite huset står nå (ved siden av parken din) med en etasje per dyr. Kanskje mat i tillegg. Kan ha park på taket Men vi må jo også ha vår egen central park. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Åja, jeg trodde den kanten ved siden av veien var fortauet jeg? Men det er jo bare å flytte benkeneog trærne bakover da . Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Joda, men veien svingte "plutselig" inn i en tunell i fjellet. Husker ikke helt hvordan det er nå, men det er ikke sånn at alt er borte iallefall EDIT: Er vel faktisk bare gjerdet på venstresiden som er borte. Endret 10. mars 2013 av Lakus 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hmm, vi må ha en forholdsvis stor park ja, men hva med elv? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Er på nå, det har kommet mange nye skjeletter til bygninger. Blir bra! Jeg bare graver mer flatt jeg, trenger litt pause for hjernen bare, så hjerneløst arbeid er bra. Lenke til kommentar
Bamfzoor Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Ser ut som det har skjedd ting her sia sist eg spilte ja Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Bamf! Pell deg inn på servern igjen ! Lenke til kommentar
Bamfzoor Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Bruker mykje tid på en anna server fortida, men skal heller ta turen innom Hadde jo vert stas å bygd en moderne byggning. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Lakus er alltid veldig snill med madammen hans: Trykk på bilde for større bilde.. Endret 11. mars 2013 av SLi 3 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) inb4 mas: Lakusland vil bli oppdatert til 1.5 når serversoftwaren (Bukkit) får en stabil release og de viktigste plugins er oppdatert . Det kan ta en liten stund. (Følg med her om dere vil: dl.bukkit.org) Følg linken i innlegget under om dere dummet dere ut Endret 13. mars 2013 av SLi Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2013 Og til de som oppdaterer til 1.5, men som vil spille på serveren før vi har fått oppdatert: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1473451 1 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Fremdeles aktivtet på serveren ? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Får bli mer aktiv når pcen funker igjen da. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Er den fremdeles bunked? Bloodi da, må ta vare på maskina si. Kartet funker igjen btw. Yay. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Og der bugget Dynmap seg igjen. Det funket fint da jeg reinnstallerte det i går kveld, men i dag dukker ikke nye markers opp på kartet. Får prøve å innstallere det på nytt igjen til helgen. Frem til da gidder jeg ikke styre med det, vil heller spille Altså dette kartet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå