Itek Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Så, hvordan ligger ting an i Lakusland/Pakusland eller hva som er igjen av dem? Kommer filene på plass? Går ting framover slik at jeg ikke trenger å være redd for å miste det jeg bygger? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Ting er oppe og ser stabile ut. Med andre ord ikke noe å være redd for med mindre ting plutselig går til hundene uten forvarsel. Skal se på sandgenerator når jeg kommer meg hjem fra jobb EDIT: Eneste som ser ut som at det ikke vil spille på lag er DynMap. Alle markerne jeg setter på kartet forsvinner igjen. Men det er ikke akkurat game-breaking. Endret 7. mars 2013 av Lakus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Har spurt online, men lurer på om flere er med på å bygge en moderne-looking by? Er mye middeladersteder på serveren, men lite moderne bygg. Kan være gøy å bygge mange på samme sted også for en gangs skyld. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Er med på det jeg, så lenge jeg ikke blir disconnectet hele tiden. Er det serveren som er ustabil, eller er det noen med for mange høner å plukke igjen? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg er med på moderne-looking by Det er det jeg savner, bygge sammen med andre. Derfor spiller jeg på en serveren med mine egne venner for tiden, men som sagt er jeg med på å bygge en by sammen Lenke til kommentar
SLi Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Er med på det jeg, så lenge jeg ikke blir disconnectet hele tiden. Er det serveren som er ustabil, eller er det noen med for mange høner å plukke igjen? Det er nok deg. Serveren har vært dønn stabil siden vi byttet til dedicated server.. Velkommen inn! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Kan gjerne bygge sammen, men jeg er dødstreig og trenger sikkert masse guiding. Har forresten blitt dumpa så derfor har jeg ikke vært på. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Det var da trist å høre Kan sikkert være med på moderne jeg og Men akkurat nå e jeg opptatt med en by i Sim City Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Sikkert noen som har spawnet en sau eller tusen.... Eller noen som bruker stargaten til Jax og meg... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Mhm. Nå har jeg fått connection lost 5-6 ganger i dag, så jeg stikker å spiller litt BF3. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 serveren lagger. Mhm. Nå har jeg fått connection lost 5-6 ganger i dag, så jeg stikker å spiller litt BF3. Sikkert noen som har spawnet en sau eller tusen.... Eller noen som bruker stargaten til Jax og meg... Gjett hvem og hvorfor. Hint: Første quote og siste quote. Har forresten blitt dumpa så derfor har jeg ikke vært på. Fra alle sammen: 5 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Takk, det varmer på en litt sånn internettaktig (men god!) måte! Se, derfor trenger vi diamanter... 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) oohhh.. good luck :/ Hmm, hvorfor ikke bruke noe annet? lapiz, eller restone? Smooth sandstone tror jeg også kunne være en god erstatning! Endret 9. mars 2013 av Itek Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 Lykke til med å få tak i all den diamanten Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 jeg liker ikke slikt. ost. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Jeg har bygget noen skyskrapere før, og kan gjerne bli med på noen igjen. Skal se om jeg kan legge av noe tid inn mellom skriving og lesing. Det blir lite tid til spilling for tiden... Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Jeg er med å bygge by Hadde det vært kult å bygge Barcode i Oslo? Med Operaen? Endret 10. mars 2013 av mortensol Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Im in for the long haul Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Operaen hadde vært gøy! Kan noen tegne et omriss eller si hva jeg skal farme . Begynte på en liten park i går men jeg har jo ikke sett hva dere har gjort idag eller om den fremdeles er der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå